Videónkban bemutatjuk a regisztráció lépéseit,
és hasznos tanácsokat adunk a felület használatához. →
Ebben a menüpontban a biztosított épületét, illetve ingóságait ért károkat tudja bejelenteni. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, csatoljon a kárbejelentéshez fotókat és egyéb dokumentumokat.
Ebben a menüpontban casco és kötelező gépjármű felelősség biztosítási (KGFB) károkat jelenthet be. Kérjük, akkor is ezt a menüpontot használja, ha érvényes Aegon kötelező biztosítással rendelkező autós okozott Önnek kárt.
Ebben a menüpontban az élet-, baleset-, valamint az egészségbiztosításhoz, továbbá a lakásbiztosításhoz kötött baleset- és személybiztosítási kiegészítőkhöz kapcsolódó szolgáltatási igény bejelentéséhez adunk segítséget.
Hasznos tudnivalók az utasbiztosításhoz kapcsolódó kárbejelentésekhez. Kárbejelentéshez hívja az éjjel-nappal hívható utasbiztosítási segítségnyújtó vonalunkat:
+36-1-477-4900
Amennyiben lakásbiztosítási szerződése tartalmaz Lakásdoktor Assistance kiegészítő szolgáltatást, ezen menüpont alatt talál a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos hasznos információkat.
A Lakásdoktor szolgáltatás napi 24 órában elérhető a következő telefonszámon:
+36-1-5252-737
A NEM lakossági vagyonbiztosítással rendelkező vállalatok, vállalkozások biztosított ingatlanaiban, eszközeiben és készleteiben keletkezett károk, illetve a vállalati felelősségbiztosítási körbe tartozó események kárbejelentési segédlete.
Korábbi MKB-s ügyfeleink itt jelenthetik be a kárt.
A bejelentett gépjárműkár státuszát itt nézheti meg.
A díjfizetés oldalunkon online bankkártyás fizetéssel külön költség nélkül fizetheti be biztosítása díját. Ehhez mindössze a szerződésazonosítót és születési dátumát kell megadnia.
Regisztráció és a bankkártya-adatok megadása után díjmentesen, automatikusan szedjük be biztosításának díját. A díjfizetési mód beállításához az Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül egyszerűen és gyorsan regisztrálhatja bankkártyáját az OTP Bank Zrt. oldalán.
Hogyan állíthatja be szerződésére a rendszeres bankkártyás díjfizetést?
Fontos információ!
A sikeres díjfizetés, ezáltal folyamatos biztosítási védelme érdekében kérjük, hogy csak érvényes bankkártyával regisztráljon, illetve ügyeljen rá, hogy a bankkártyán beállított limit összege fedezze a fizetendő biztosítási díjat. A díjlevonások sikerességét is Önnek szükséges ellenőriznie.
Bankkártya regisztrációhoz ügyfélszolgálatunkat a következő oldalon érheti el: http://ugyfelszolgalat.aegon.hu
Ha még nem regisztrált Online ügyfélszolgálatunkon, azt a következő linken teheti meg: https://www.online.aegon.hu/AegonPubWebBizt/regisztral
Számlaszámunk: 12001008-00312421-00100004
RészletekBefizetése egyszerű azonosításához az utalás közlemény rovatába a biztosítás szerződésazonosítóját szükséges beírnia.
Internetes banki szolgáltatáson keresztül vagy bankjában személyesen intézhető, gyors egyéni fizetési mód. További előnye, hogy bizonyos szerződések esetében díjkedvezményre jogosít, sőt, egyedi utalással fizető lakás- és gépjármű-biztosítási ügyfeleink e-kapcsolat szolgáltatásunkat is igénybe vehetik.
Egyedi banki átutalásos díjfizetési mód esetén kísérje figyelemmel a választott ütemezés szerinti befizetési időpontokat.
Fontos! Kérjük, minden esetben a biztosításkötéskor választott devizanemhez tartozó számlaszámra fizesse be a díjat. Ha pl. euróban szeretne díjat fizetni forint alapú szerződésre, úgy a HUF számlára utaljon, ha pl. forintban szeretne fizetni euróban kötött biztosításra, akkor pedig az EUR számlaszámot válassza. Köszönjük!
Számlaszámok:
Befizetése egyszerű azonosításához az utalás közlemény rovatába a biztosítás szerződésazonosítóját szükséges beírnia.
Utasbiztosítási díj befizetése
Utasbiztosítási díj számlaszáma (HUF): 11707110-20003263 (AEGON utasbiztosítási díjszámla)
Kérjük, erre a számlaszámra kizárólag utasbiztosítási díjat fizessen be! Köszönjük!
Vállalati vagyonbiztosítási díj befizetése
Vállalati vagyonbiztosítási díj számlaszáma (HUF): 12001008-00312663-00100006
Kérjük, erre a számlaszámra kizárólag vállalati vagyonbiztosítási díjat fizessen be! Köszönjük!
HUF utalás: 12001008-00312421-00100004
IBAN szám: HU76 1200 1008 0031 2421 0010 0004
SWIFT kód: UBRTHUHB
EUR utalás: 12001008-00165096-00100000
IBAN: HU06 1200 1008 0016 5096 0010 0000
SWIFT kód: UBRTHUHB
USD utalás: 12001008-00165080-00100009
IBAN szám: HU29 1200 1008 0016 5080 0010 0009
SWIFT kód: UBRTHUHB
Válassza az egyedi banki átutalásos díjfizetést Online Ügyfélszolgálatunkon!
Ha Ön már regisztrált, kattintson ide: www.ugyfelszolgalat.aegon.hu
Még nem regisztrált? Válassza a következő linket: https://aegonline.aegon.hu/register/menu
Társaságunk különböző devizanemek közötti átváltási tevékenységet nem folytat, ezek minden esetben a számlavezető bankunk oldalán történnek. Az elszámolás bankunk mindenkori kondíciós listájának megfelelően történik, így a tranzakciók kapcsán kizárólag a pénzintézet tud Ügyfeleinknek tájékoztatást adni.
Társaságunk nem vállal felelősséget a különböző devizanemek közötti átváltások kapcsán valamint az átutalást vagy transzfert végző hitelintézet vagy más szervezet hibájából – ideértve az átutalási késedelemből adódó árfolyamveszteséget is – az Ügyfélnél esetlegesen keletkezett veszteségért. Az átváltás árfolyamkockázata minden esetben az Ügyfelet terheli.
A számlavezető pénzintézete részére eljuttatott megbízás alapján, az Ön által választott díjfizetési gyakoriság szerint automatikusan szedjük be számlájáról a biztosítási díjat.
Ha ezt a kényelmes díjfizetési módot választja, nem kell figyelnie a befizetési határidőket, elkerülheti a postai sorban állást, és megfelelő fedezet mellett folyamatos marad a biztosítási védelme. További előnye, hogy bizonyos szerződések esetében díjkedvezményre jogosít, sőt, csoportos beszedéses lakás- és gépjármű-biztosítási ügyfeleink e-kapcsolat szolgáltatásunkat is igénybe vehetik.
Amennyiben Ön csoportos beszedéssel kívánja fizetni díját, az automatikus díjlehívás beállításához a következő lehetőségek közül választhat.
Postacímünk: Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. 9401 Sopron, Pf.22
Ebben az esetben kérjük, vegye figyelembe, hogy a postai átfutás, illetve a feldolgozás időigénye miatt előfordulhat, hogy csak 1-2 hónap múlva válik lehetővé az első díj levonása számlájáról. Ha van rá módja, a gyors ügyintézés érdekében netbankon keresztül adjon megbízást bankjának.
A megbízási nyomtatványon “A szerződés azonosítója a kedvezményezettnél” melletti mezőbe a fogyasztóazonosítót szükséges beírnia. Kérjük, ezt a következő módon adja meg: nagy “A” betű, valamint a biztosítás szerződésszáma 10 számjegyre kiegészítve nullákkal. Pl. A0012345678 vagy A0123456789. Bizonyos életbiztosításoknál nagy “A” helyett “MM” vagy “L” betűt kell megadni (ezt a szerződésazonosító tartalmazza).
Sok esetben azért utasítja vissza a bank a megbízást, mert a nyomtatványon szereplő aláírás eltér a pénzintézetnél nyilvántartott aláírás-mintától.
Kérjük, ügyeljen rá, hogy azonos módon írja alá a csoportos megbízást.
Hasznos tipp!
Amennyiben korlátozza a számlájáról levonható összeg nagyságát (“teljesítés felső határa”), kérjük, folyamatos biztosítási védelme érdekében ügyeljen rá, hogy a fizetendő díj változásakor (pl. évfordulós díjemelésnél) a megadott összeghatárt is módosítsa. Célszerű 2 havi biztosítási díjnak megfelelő összeghatárt beállítania, mert ha bármilyen okból nem sikerül az egyik hónapban a lehívás, a következő hónapban a teljes összeget levonhatjuk, így díjrendezett marad szerződése.
Válassza a csoportos beszedéses díjfizetést Online Ügyfélszolgálatunkon!
Ha Ön már regisztrált, kattintson ide: www.ugyfelszolgalat.aegon.hu
Még nem regisztrált? Válassza a következő linket: https://www.online.aegon.hu/AegonPubWebBizt/free/register.jsp
Csekk-igénylés: https://www.online.aegon.hu/AegonPubWebBizt/infokeres
Az érvényes törvényi előírások értelmében a befizetés időpontjának az a nap számít, amikor az összeg társaságunk számlájára beérkezik. Annak érdekében, hogy időben beérkezzen a biztosítási díj, javasoljuk, hogy a megadott határidő előtt 4-5 munkanappal adja fel a csekket.
Ügyfélszolgálati telefonszám: +36-1-477- 4800 (Magyarországról és külföldről is hívható/International call number)
Kollégáink a következő nyitvatartás szerint fogadják hívását:
Írásban keresse ügyfélszolgálatunkat online felületünkön, így gyorsan és kényelmesen kapcsolatba léphet velünk!
Központi fax: +36-1-476-5710
Tájékoztatjuk, hogy a törvényi előírások szerint kizárólag a biztosítási szerződés szerződőjének, biztosítottjának, károsultjának vagy a szolgáltatás jogosultjának van lehetősége közvetlen ügyintézésre. Amennyiben Ön mint a biztosítás szerződője más személyt kíván megbízni az ügyintézéssel, azt kizárólag írásos formában fogadhatjuk el (a felügyeleti szervünk határozata értelmében telefonos nyilatkozatra sincs már lehetőség). Kérjük, kitöltve és aláírva küldje vissza ezt a meghatalmazást postai úton a 9401 Sopron Pf. 22 címre:
ALT-AM-220407-digitalis
Az alábbi ábra ügyfélszolgálati vonalunk leterheltségét mutatja, és segítségét nyújt Önnek abban, hogy olyan időpontot válasszon ügyintézésre, amikor lehető leggyorsabban juthat segítőkész kollégáinkhoz. Javasoljuk a zöld időzóna választását!
Budapesti központi ügyfélszolgálat
File neve | Méret | Letöltés |
---|---|---|
Eseti meghatalmazás | 121.04 KB | LetöltésElőnézet |
Állandó meghatalmazás | 127.89 KB | LetöltésElőnézet |
Panaszkezelési szabályzat | 136.33 KB | LetöltésElőnézet |
Panaszbejelentő nyomtatvány | 150.27 KB | LetöltésElőnézet |
Panaszbenyújtás MNB–hez Pénzügyi Szervezettel kapcsolatos viták rendezésére | 135.34 KB | LetöltésElőnézet |
MNB-hez címzett fogyasztói kérelem | 230.63 KB | LetöltésElőnézet |
PBT bejelentő nyomtatvány | 1.50 MB | LetöltésElőnézet |
Kérjük, amennyiben írásban kívánja megtenni bejelentését, a panaszbejelentő nyomtatványt nyomtassa ki, és nyomtatott nagy betűkkel töltse ki, majd küldje el címünkre:
AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.
1813 Budapest
Pf. 245