Válassza online ügyfélszolgálatunkat!

A regisztráció menetét és a legnépszerűbb funkciókat részletesen
bemutatjuk ezen a linken.

Belépés    Regisztráció

Videónkban bemutatjuk a regisztráció lépéseit,
és hasznos tanácsokat adunk a felület használatához.

Az alábbi menüpontokban regisztráció/belépés nélkül is intézkedhet,
de a gördülékeny ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy hozza létre online fiókját.

Kárbejelentés

Lakásbiztosítás kárbejelentés

Ebben a menüpontban a biztosított épületét, illetve ingóságait ért károkat tudja bejelenteni. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, csatoljon a kárbejelentéshez fotókat és egyéb dokumentumokat.

Gépjármű kárbejelentés

Ebben a menüpontban casco és kötelező gépjármű felelősség biztosítási (KGFB) károkat jelenthet be. Kérjük, akkor is ezt a menüpontot használja, ha érvényes Aegon kötelező biztosítással rendelkező autós okozott Önnek kárt.

Élet-, egészség- és balesetbiztosítás kárbejelentés

Ebben a menüpontban az élet-, baleset-, valamint az egészségbiztosításhoz, továbbá a lakásbiztosításhoz kötött baleset- és személybiztosítási kiegészítőkhöz kapcsolódó szolgáltatási igény bejelentéséhez adunk segítséget.

Utasbiztosítás kárbejelentés

Hasznos tudnivalók az utasbiztosításhoz kapcsolódó kárbejelentésekhez. Kárbejelentéshez hívja az éjjel-nappal hívható utasbiztosítási segítségnyújtó vonalunkat:
+36-1-477-4900

Lakásdoktor kárbejelentés

Amennyiben lakásbiztosítási szerződése tartalmaz Lakásdoktor Assistance kiegészítő szolgáltatást, ezen menüpont alatt talál a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos hasznos információkat.
A Lakásdoktor szolgáltatás napi 24 órában elérhető a következő telefonszámon:
+36-1-5252-737

Vállalati vagyon kárbejelentés

A NEM lakossági vagyonbiztosítással rendelkező vállalatok, vállalkozások biztosított ingatlanaiban, eszközeiben és készleteiben keletkezett károk, illetve a vállalati felelősségbiztosítási körbe tartozó események kárbejelentési segédlete.

Gépjármű mozgás- vagy üzemképtelensége esetén assistance szolgáltatásunk segít:

  • utasbiztosítás esetén hívja a +36-1-477-4900 telefonszámot,
  • casco, ill. lakásbiztosítás esetén hívja a +36-1-249-0734 számot.

 

Kárrendezési tájékoztatók

Korábbi MKB-s ügyfeleink itt jelenthetik be a kárt.

A bejelentett gépjárműkár státuszát itt nézheti meg.

Díjfizetés

Online bankkártyás díjfizetés

Online befizetés indítása

A díjfizetés oldalunkon online bankkártyás fizetéssel külön költség nélkül fizetheti be biztosítása díját. Ehhez mindössze a szerződésazonosítót és születési dátumát kell megadnia.

Rendszeres bankkártyás díjfizetés

Regisztráció és a bankkártya-adatok megadása után díjmentesen, automatikusan szedjük be biztosításának díját. A díjfizetési mód beállításához az Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül egyszerűen és gyorsan regisztrálhatja bankkártyáját az OTP Bank Zrt. oldalán.

Hogyan állíthatja be szerződésére a rendszeres bankkártyás díjfizetést?

      1. A biztosítási kötvény kézhezvétele utána regisztráljon Online Ügyfélszolgálatunkon (www.ugyfelszolgalat.aegon.hu).
      2. A bankkártya regisztrációt a Szerződéseim/ Módosítások végrehajtása, díjfizetés fülön belül a díjfizetés menüpontban indíthatja.
      3. Kérjük, a bankkártya regisztrációjához fogadja el az online nyilatkozatot. Ezzel a lépéssel Ön felhatalmaz minket, hogy a választott ütemezés szerinti díjat levonjuk számlájáról.
      4. Bankkártya-regisztrációhoz szükséges adatok, az OTP Bank Zrt. oldalán:
        • Fizető fél adatai: „Fizető fél neve” a bankkártya tulajdonos neve.
        • Bankkártya száma: 4-szer 4, azaz 16 karakter hosszú számsor.
        • Bankkártya lejárata:2-szer 2 karakter, hónap és év. (pl. 02/16)
        • CDV kód: a kártya hátoldalán található 3 karakter hosszú számsor

Fontos információ!

A sikeres díjfizetés, ezáltal folyamatos biztosítási védelme érdekében kérjük, hogy csak érvényes bankkártyával regisztráljon, illetve ügyeljen rá, hogy a bankkártyán beállított limit összege fedezze a fizetendő biztosítási díjat. A díjlevonások sikerességét is Önnek szükséges ellenőriznie.

Bankkártya regisztrációhoz ügyfélszolgálatunkat a következő oldalon érheti el: http://ugyfelszolgalat.aegon.hu

Ha még nem regisztrált Online ügyfélszolgálatunkon, azt a következő linken teheti meg: https://www.online.aegon.hu/AegonPubWebBizt/regisztral


 

Egyedi banki utalás

Számlaszámunk: 12001008-00312421-00100004

Befizetése egyszerű azonosításához az utalás közlemény rovatába a biztosítás szerződésazonosítóját szükséges beírnia.

Internetes banki szolgáltatáson keresztül vagy bankjában személyesen intézhető, gyors egyéni fizetési mód. További előnye, hogy bizonyos szerződések esetében díjkedvezményre jogosít, sőt, egyedi utalással fizető lakás- és gépjármű-biztosítási ügyfeleink e-kapcsolat szolgáltatásunkat is igénybe vehetik.

Egyedi banki átutalásos díjfizetési mód esetén kísérje figyelemmel a választott ütemezés szerinti befizetési időpontokat.

Fontos! Kérjük, minden esetben a biztosításkötéskor választott devizanemhez tartozó számlaszámra fizesse be a díjat. Ha pl. euróban szeretne díjat fizetni forint alapú szerződésre, úgy a HUF számlára utaljon, ha pl. forintban szeretne fizetni euróban kötött biztosításra, akkor pedig az EUR számlaszámot válassza. Köszönjük!

Számlaszámok:

  • HUF (forint) díjfizetésű szerződésre történő utalás esetén: 12001008-00312421-00100004
  • EUR (euró) díjfizetésű szerződésre történő utalás esetén: 12001008-00165096-00100000
  • USD (amerikai dollár) díjfizetésű szerződésre történő utalás esetén: 12001008-00165080-00100009

Befizetése egyszerű azonosításához az utalás közlemény rovatába a biztosítás szerződésazonosítóját szükséges beírnia.

 

Utasbiztosítási díj befizetése
Utasbiztosítási díj számlaszáma (HUF): 11707110-20003263 (AEGON utasbiztosítási díjszámla)
Kérjük, erre a számlaszámra kizárólag utasbiztosítási díjat fizessen be! Köszönjük!

Vállalati vagyonbiztosítási díj befizetése
Vállalati vagyonbiztosítási díj számlaszáma (HUF): 12001008-00312663-00100006
Kérjük, erre a számlaszámra kizárólag vállalati vagyonbiztosítási díjat fizessen be! Köszönjük!

 

Külföldről indított utaláshoz szükséges további adatok:

 

HUF (forint) díjfizetésű szerződésre történő utalás esetén

HUF utalás: 12001008-00312421-00100004

IBAN szám: HU76 1200 1008 0031 2421 0010 0004

SWIFT kód: UBRTHUHB

 

EUR (euró) díjfizetésű szerződésre történő utalás esetén

EUR utalás: 12001008-00165096-00100000

IBAN: HU06 1200 1008 0016 5096 0010 0000

SWIFT kód: UBRTHUHB

 

USD (amerikai dollár) díjfizetésű szerződésre történő utalás esetén

USD utalás: 12001008-00165080-00100009

IBAN szám: HU29 1200 1008 0016 5080 0010 0009

SWIFT kód: UBRTHUHB

 

Válassza az egyedi banki átutalásos díjfizetést Online Ügyfélszolgálatunkon!

Ha Ön már regisztrált, kattintson ide: www.ugyfelszolgalat.aegon.hu
Még nem regisztrált? Válassza a következő linket: https://aegonline.aegon.hu/register/menu

 

Társaságunk különböző devizanemek közötti átváltási tevékenységet nem folytat, ezek minden esetben a számlavezető bankunk oldalán történnek. Az elszámolás bankunk mindenkori kondíciós listájának megfelelően történik, így a tranzakciók kapcsán kizárólag a pénzintézet tud Ügyfeleinknek tájékoztatást adni.
Társaságunk nem vállal felelősséget a különböző devizanemek közötti átváltások kapcsán valamint az átutalást vagy transzfert végző hitelintézet vagy más szervezet hibájából – ideértve az átutalási késedelemből adódó árfolyamveszteséget is – az Ügyfélnél esetlegesen keletkezett veszteségért. Az átváltás árfolyamkockázata minden esetben az Ügyfelet terheli.


 

Csoportos beszedési megbízás

A számlavezető pénzintézete részére eljuttatott megbízás alapján, az Ön által választott díjfizetési gyakoriság szerint automatikusan szedjük be számlájáról a biztosítási díjat.

Ha ezt a kényelmes díjfizetési módot választja, nem kell figyelnie a befizetési határidőket, elkerülheti a postai sorban állást, és megfelelő fedezet mellett folyamatos marad a biztosítási védelme. További előnye, hogy bizonyos szerződések esetében díjkedvezményre jogosít, sőt, csoportos beszedéses lakás- és gépjármű-biztosítási ügyfeleink e-kapcsolat szolgáltatásunkat is igénybe vehetik.

Amennyiben Ön csoportos beszedéssel kívánja fizetni díját, az automatikus díjlehívás beállításához a következő lehetőségek közül választhat.

      1. Keresse fel a www.ugyfelszolgalat.aegon.hu oldalunkat, ahol – regisztrációt követően – a “Díjfizetési mód” felületen már a legfontosabb adatokkal kitöltött megbízást töltheti le.
      2. Ha Ön rendelkezik bankjánál netbank-hozzáféréssel, azon keresztül egyszerűen és gyorsan megadhatja a biztosítási díj levonásához szükséges megbízást bankjának.
      3. Az innen is letölthető “Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére” nyomtatványt – kitöltve és a számlatulajdonos által aláírva – személyesen is átadhatja a bank ügyfélszolgálatán.
      4. Amennyiben Önnek kényelmesebb, a kitöltött és aláírt megbízást biztosítónk címére is visszaküldheti.

Postacímünk: Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. 9401 Sopron, Pf.22

Ebben az esetben kérjük, vegye figyelembe, hogy a postai átfutás, illetve a feldolgozás időigénye miatt előfordulhat, hogy csak 1-2 hónap múlva válik lehetővé az első díj levonása számlájáról. Ha van rá módja, a gyors ügyintézés érdekében netbankon keresztül adjon megbízást bankjának.

A megbízási nyomtatványon “A szerződés azonosítója a kedvezményezettnél” melletti mezőbe a fogyasztóazonosítót szükséges beírnia. Kérjük, ezt a következő módon adja meg: nagy “A” betű, valamint a biztosítás szerződésszáma 10 számjegyre kiegészítve nullákkal. Pl. A0012345678 vagy A0123456789. Bizonyos életbiztosításoknál nagy “A” helyett “MM” vagy “L” betűt kell megadni (ezt a szerződésazonosító tartalmazza).

Sok esetben azért utasítja vissza a bank a megbízást, mert a nyomtatványon szereplő aláírás eltér a pénzintézetnél nyilvántartott aláírás-mintától.

Kérjük, ügyeljen rá, hogy azonos módon írja alá a csoportos megbízást.

Hasznos tipp!

Amennyiben korlátozza a számlájáról levonható összeg nagyságát (“teljesítés felső határa”), kérjük, folyamatos biztosítási védelme érdekében ügyeljen rá, hogy a fizetendő díj változásakor (pl. évfordulós díjemelésnél) a megadott összeghatárt is módosítsa. Célszerű 2 havi biztosítási díjnak megfelelő összeghatárt beállítania, mert ha bármilyen okból nem sikerül az egyik hónapban a lehívás, a következő hónapban a teljes összeget levonhatjuk, így díjrendezett marad szerződése.

Válassza a csoportos beszedéses díjfizetést Online Ügyfélszolgálatunkon!

Ha Ön már regisztrált, kattintson ide: www.ugyfelszolgalat.aegon.hu

Még nem regisztrált? Válassza a következő linket: https://www.online.aegon.hu/AegonPubWebBizt/free/register.jsp


 

Csekkes befizetés

Csekk-igénylés: https://www.online.aegon.hu/AegonPubWebBizt/infokeres

Az érvényes törvényi előírások értelmében a befizetés időpontjának az a nap számít, amikor az összeg társaságunk számlájára beérkezik. Annak érdekében, hogy időben beérkezzen a biztosítási díj, javasoljuk, hogy a megadott határidő előtt 4-5 munkanappal adja fel a csekket.


 

Díjfizetési kisokos »

Telefonos ügyintézés

Ügyfélszolgálati telefonszám: +36-1-477- 4800 (Magyarországról és külföldről is hívható/International call number)

Kollégáink a következő nyitvatartás szerint fogadják hívását:

  • hétfő, kedd, szerda, péntek: 8:00-16:00
  • csütörtök 7:00-19:00

Menütérkép

Írásban keresse ügyfélszolgálatunkat online felületünkön, így gyorsan és kényelmesen kapcsolatba léphet velünk!

Központi fax: +36-1-476-5710

Tájékoztatás hangelemzésről

Meghatalmazás

Tájékoztatjuk, hogy a törvényi előírások szerint kizárólag a biztosítási szerződés szerződőjének, biztosítottjának, károsultjának vagy a szolgáltatás jogosultjának van lehetősége közvetlen ügyintézésre. Amennyiben Ön mint a biztosítás szerződője más személyt kíván megbízni az ügyintézéssel, azt kizárólag írásos formában fogadhatjuk el (a felügyeleti szervünk határozata értelmében telefonos nyilatkozatra sincs már lehetőség). Kérjük, kitöltve és aláírva küldje vissza ezt a meghatalmazást postai úton a 9401 Sopron Pf. 22 címre:

Állandó meghatalmazás

ALT-AM-220407-digitalis

 

Az alábbi ábra ügyfélszolgálati vonalunk leterheltségét mutatja, és segítségét nyújt Önnek abban, hogy olyan időpontot válasszon ügyintézésre, amikor lehető leggyorsabban juthat segítőkész kollégáinkhoz. Javasoljuk a zöld időzóna választását!

Telefon lefedettség hőtérkép

Személyes ügyintézés

Budapesti központi ügyfélszolgálat


Online időpontfoglalás


Értékesítési pontok


Javító partnerek

Levélcímünk

  • Biztosításkötéshez kapcsolódó ügyintézés: 9401 Sopron Pf. 116
  • Kárrendezési ügyintézés: 9701 Szombathely Pf. 63
  • Általános ügyintézés: 9401 Sopron Pf. 22

Panaszbejelentés

Panaszbejelentés


 

Kérjük, amennyiben írásban kívánja megtenni bejelentését, a panaszbejelentő nyomtatványt nyomtassa ki, és nyomtatott nagy betűkkel töltse ki, majd küldje el címünkre:

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.
1813 Budapest
Pf. 245