Budapesti központi ügyfélszolgálat

Tájékoztatjuk, hogy a járványhelyzet miatt személyes ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje ideiglenesen megváltozott. Kollégáink hétfőn 8:00-18:00, csütörtökön 8:00-19:00 között fogadják ügyfeleinket a következő egészségmegóvó intézkedések mellett:

  • Az irodában egyidejűleg 6 ügyfél tartózkodhat, ide értve a kiszolgált és várakozó ügyfeleket is.

Kérjük:

  • a maszk viselését és a kihelyezett kézfertőtlenítő használatát,
  • az irodai és a kinti várakozás során a 1,5 m védőtávolság betartását,
  • valamint kérjük, hogy csak abban az esetben intézze ügyeit személyesen, ha nem mutat influenzaszerű tüneteket, és nem járt külföldön az utóbbi két hétben.

Köszönjük a megértést.

 

Ön várakozás nélkül intézheti ügyeit, ha előzetesen időpontot foglal honlapunkon.

Online időpontfoglaláshoz kérjük, kattintson ide

 

Tudta Ön, hogy online ügyfélszolgálatunk használatával akár otthonról is intézheti biztosítással kapcsolatos ügyeit? Ha még nem regisztrált ingyenes szolgáltatásunkra, most egyszerűen megteheti: ugyfelszolgalat.aegon.hu

Ügyfélszolgálati irodánk nyitvatartása

 

Nyitvatartás hétfő, kedd, szerda csütörtök péntek
akadalymentesitett-3 Budapest, Üllői út 1. (bejárat a Ráday utca felől)
Térkép
8.00-16.00*

8.00-20.00*

8.00-16.00*

*A járványhelyzetre tekintettel nyitvatartásunk ideiglenesen:

  • hétfő: 8:00-18:00
  • csütörtök: 8:00-19:00
  • kedd, szerda, péntek: zárva

 

akadalymentesitett-3 Akadálymentesített iroda

.