Panaszbejelentés

Amennyiben elégedetlen szolgáltatásunkkal, panaszát a következő csatornáinkon teheti meg:

Bejelentését a jogszabályi előírásoknak megfelelően, kivizsgálást követően, 30 napon belül válaszoljuk meg.
Gyorsabb, a szerződésével kapcsolatos nem panaszos ügyintézéshez (pl.: csekk vagy igazolás igénylés, adatmódosítás, információkérés) kérjük, használja Írjon nekünk! felületünket.

Tájékoztatjuk, hogy a jogszabályi előírások szerint kizárólag a biztosítási szerződés szerződőjének, biztosítottjának, károsultjának vagy a szolgáltatás jogosultjának van lehetősége közvetlen ügyintézésre. Amennyiben Ön, mint a biztosítás szerződője más személyt kíván megbízni az ügyintézéssel, azt kizárólag írásbeli formában fogadhatjuk el (rögzített hívásban tett nyilatkozatra nincs lehetőség). Meghatalmazáshoz mintát a linkre kattintva talál. Kérjük, az ügyintézéshez szükséges meghatalmazást kitöltve és aláírva küldje vissza postai úton a 9401 Sopron Pf. 22 címre. Állandó meghatalmazás

A Panaszkezelési szabályzatot és a panaszbejelentéshez kapcsolódó nyomtatványainkat itt találja: Nyomtatványok