Elérhetőségeink

Szerződéséhez kapcsolódó kérdéseivel, észrevételeivel keresse fel ügyfélszolgálati irodáinkat, vagy hívja Telefonos Ügyfélszolgálatunkat. Felkészült és udvarias munkatársaink a kárbejelentésben és új biztosítás megkötésében is készséggel segítenek Önnek.

Online kárbejelentés >>

Kiemelt Ügyfélszolgálati irodáink listája >>

Értékesítési pontjaink listája >>

Kollégáink munkanapokon 8.00 és 18.00 – csütörtökön 8.00 és 20.00 – óra között fogadják hívását.  Ettől eltérő időpontban üzenetrögzítő áll rendelkezésére, amelyen ha megadja nevét és telefonszámát, visszahívjuk Önt.

Tájékoztatjuk, hogy a törvényi előírások szerint kizárólag a biztosítási szerződés szerződőjének, biztosítottjának, károsultjának vagy a szolgáltatás jogosultjának van lehetősége közvetlen ügyintézésre. Amennyiben Ön mint a biztosítás szerződője más személyt kíván megbízni az ügyintézéssel, kérjük, kitöltve és aláírva küldje vissza
ezt a meghatalmazást postai úton a 9401 Sopron Pf. 22 vagy e-mailben az ugyfelszolgalat@aegon.hu címre. Köszönjük együttműködését!

Telefonos ügyintézés, kárbejelentés

06-1- 477- 4800

Ügyfélszolgálat menütérkép >>

Külföldről hívható telefonszám /
Phone number you can call

+36-1- 477- 4800

Az alábbi ábra ügyfélszolgálati vonalunk leterheltségét mutatja, és segítségét nyújt Önnek abban, hogy olyan időpontot válasszon ügyintézésre, amikor lehető leggyorsabban juthat segítőkész kollégáinkhoz. Javasoljuk a zöld időzóna választását!

ugyfelszolgalat-leterheltseg

Online Ügyfélszolgálat

Online Ügyfélszolgálatunkon gyorsan, kényelmesen, akár otthonról is intézheti biztosítási ügyeit. Kárbejelentés, szerződéseinek áttekintése, bankkártyás díjfizetés és további számtalan kényelmi szolgáltatás várja Önt! www.ugyfelszolgalat.aegon.hu

Online információkérés:
Űrlapunk kitöltésével és elektronikus továbbításával lehetősége van különböző témakörökben információt kérni szerződésével kapcsolatban. A bejelentés megérkezése után munkatársaink a megadott e-mail címen adják meg a választ Önnek. Online információkérés >>

Chateljen velünk! Chat indítása >>

E-mail: ugyfelszolgalat@aegon.hu

Online díjfizetés: Már bankkártyája segítségével is fizethet díjat szerződéseire!
Bankkártyás díjfizetés indítása >>

Díjfizetési kisokos >>

Egyedi utalás számlaszáma:

HUF utalás: 12001008-00312421-00100004

EURO utalás: 10918001-00000002-11800053

USD díj utalás: 10800007-19055053

Utasbiztosítási díj befizetése:
Utasbiztosítási díj számlaszáma (HUF): 11707110-20003263 (AEGON utasbiztosítási díjszámla)
Kérjük, erre a számlaszámra kizárólag utasbiztosítási díjat fizessen be! Köszönjük!

Külföldről indított utaláshoz szükséges további adatok:

HUF (forint) befizetése esetén
HUF utalás: 12001008-00312421-00100004
IBAN szám: HU76 1200 1008 0031 2421 0010 0004
Swift kód: UBRTHUHB

EUR (euró) befizetése esetén
Számlaszámunk: 10918001-00000002-11800053
IBAN szám: HU77 1091 8001 0000 0002 1180 0053
SWIFT kód: BACXHUHB

USD (amerikai dollár) befizetése esetén
USD utalás: 10800007-19055053
IBAN szám: HU72 1080 0007 1905 5053 0000 0000
SWIFT kód: CITIHUHX

Kérjük, utaláskor a közlemény rovatban tüntesse fel szerződésszámát a következők szerint: nagy „A” betű, valamint a biztosítás szerződésszáma 10 számjegyűvé kiegészítve nullákkal.
Pl. A0012345678 vagy A0123456789

Fontos! Kérjük, minden esetben a biztosításkötéskor választott devizanemhez tartozó számlaszámra fizesse be a díjat. Ha pl. euróban szeretne díjat fizetni forint alapú szerződésre, úgy a HUF számlára utaljon, ha pl. forintban szeretne fizetni euróban kötött biztosításra, akkor pedig az EUR számlaszámot válassza. Köszönjük!

Csoportos beszedési megbízás: Fizesse biztosítási díját kényelmesen és biztonságosan!

Tájékoztató a csoportos beszedési megbízásról >>

Központi fax: 06-1/476-5710

Orvoslista – A, B és C típusú vizsgálatokat végző vizsgálóorvosi hálózat

Panaszbejelentés

Amennyiben elégedetlen szolgáltatásunkkal, panaszát online, és írásban is elküldheti társaságunknak.

Online panaszbejelentés >>

Panaszbejelentő nyomtatvány >>

Meghatalmazás >>

PBT bejelentő nyomtatvány >>

MNB Fogyasztóvédelmi bejelentő >>

Kérjük, amennyiben írásban kívánja megtenni bejelentését, a fenti panaszbejelentő nyomtatványt nyomtassa ki, és nyomtatott nagy betűkkel töltse ki, majd küldje el címünkre:

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.
1813 Budapest
Pf. 245

Panaszkezelési szabályzat >>

 

 

Főszerepben a kollégáink, középpontban az ügyfeleink

Nézze meg kisfilmünket ügyfél-kiszolgálási és kárrendezési tevékenységünkről!

btn_ugyfelvideo

Megértjük egymást!

Az AEGON szeretné jobban megérteni ügyfelei igényeit és elvárásait. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy minden ügyfelünk tisztában legyen a biztosításával kapcsolatos lehetőségekkel, annak konkrét tartalmával. Célunk, hogy érthető és folyamatos tájékoztatást nyújtsunk, mert tudjuk, hogy ezzel növeljük az Ön biztonságérzetét. Ha van olyan rész levelünkben, amely nem egyértelmű Önnek, vagy szívesen olvasna további információt biztosításáról, kérjük, írja meg nekünk. Várjuk észrevételét, javaslatát a megertjukegymast@aegon.hu e-mail címünkre!

 

Ossza meg az ismerőseivel!
Az oldal utolsó módosításának dátuma: 2016. július 12.

Email küldése
X