Díjfizetési kisokos

Mindennapi életünk során rengeteg terméket, szolgáltatást veszünk igénybe, amelyekért fizetnünk kell. Így van ez a biztosítási szolgáltatásokkal is: a biztosító kockázatviseléséért fizetendő összeg a biztosítási díj. A biztosítási díj pontos és időben történő befizetéséről a szerződőnek kell gondoskodnia. Amennyiben a feltételek szerint beérkezik részünkre a fizetendő összeg, ügyfeleink számíthatnak a szerződésnek megfelelő anyagi szolgáltatásunkra.

Milyen díjfizetési lehetőségek közül választhat? Mi történik, ha nem érkezik be időben a biztosítási díj? Hogyan tud díjfizetési módot váltani?

Szeretnénk, ha biztosítása minden helyzetben jól szolgálná az Ön igényeit, ezért az alábbiakban összefoglaltuk a legfontosabb díjfizetési tudnivalókat. Ha további kérdése van, elérhetőségeinken veheti fel velünk a kapcsolatot.

Milyen díjfizetési módok közül választhat?

Rendszeres bankkártyás díjfizetés

Regisztráció és a bankkártya adatok megadása után díjmentesen, automatikusan szedjük be biztosításának díját. A díjfizetési mód beállításához az Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül egyszerűen és gyorsan regisztrálhatja bankkártyáját az OTP Bank Zrt. oldalán.

Hogyan állíthatja be szerződésére a rendszeres bankkártyás díjfizetést?

  1. A biztosítási kötvény kézhezvétele utána regisztráljon Online Ügyfélszolgálatunkon (www.ugyfelszolgalat.aegon.hu).
  2. A bankkártya regisztrációt a Szerződéseim/ Módosítások végrehajtása, díjfizetés fülön belül a díjfizetés menüpontban indíthatja.
  3. Kérjük, a bankkártya regisztrációjához fogadja el az online nyilatkozatot. Ezzel a lépéssel Ön felhatalmaz minket, hogy a választott ütemezés szerinti díjat levonjuk számlájáról.
  4. Bankkártya-regisztrációhoz szükséges adatok, az OTP Bank Zrt. oldalán:
  • Fizető fél adatai: „Fizető fél neve” a bankkártya tulajdonos neve.
  • Bankkártya száma: 4-szer 4, azaz 16 karakter hosszú számsor.
  • Bankkártya lejárata:2-szer 2 karakter, hónap és év. (pl. 02/16)
  • CDV kód: a kártya hátoldalán található 3 karakter hosszú számsor

Fontos információ!
A sikeres díjfizetés, ezáltal folyamatos biztosítási védelme érdekében kérjük, hogy csak érvényes bankkártyával regisztráljon, illetve ügyeljen rá, hogy a bankkártyán beállított limit összege fedezze a fizetendő biztosítási díjat. A díjlevonások sikerességét is Önnek szükséges ellenőriznie.

Bankkártya regisztrációhoz ügyfélszolgálatunkat a következő oldalon érheti el:
http://ugyfelszolgalat.aegon.hu

Ha még nem regisztrált Online ügyfélszolgálatunkon, azt a következő linken teheti meg:
https://www.online.aegon.hu/AegonPubWebBizt/regisztral

2015. szeptember 1-től a lakásbiztosítási termékekre, kötelező felelősség biztosításra és CASCO biztosításoknál vehető igénybe a rendszeres bankkártyás díjfizetés.

Online bankkártyás díjfizetés

www.aegon.hu/dijfizetes oldalunkon azonnal, külön költség nélkül átutalhatja díját online bankkártyás fizetéssel. Külön adatként mindössze a szerződésazonosítót és születési dátumát kell megadnia.

Hasznos tipp!
A megadott díjfizetési módtól függetlenül bármikor választhatja az online bankkártyás fizetési lehetőséget.

Egyedi banki átutalás

Internetes banki szolgáltatáson keresztül vagy bankjában személyesen intézhető, gyors egyéni fizetési mód. További előnye, hogy bizonyos szerződések esetében díjkedvezményre jogosít, sőt, egyedi utalással fizető lakás- és gépjármű-biztosítási ügyfeleink ePosta szolgáltatásunkat is igénybe vehetik.

Egyedi banki átutalásos díjfizetési mód esetén kísérje figyelemmel a választott ütemezés szerinti befizetési időpontokat.

Kérjük, jegyezze fel, vagy tárolja el a sikeres utaláshoz szükséges alábbi adatokat.

Számlaszám

HUF (forint) befizetése esetén: 12001008-00312421-00100004

EUR (euró) befizetése esetén: 10918001-00000002-11800053

USD (amerikai dollár) befizetése esetén: 12001008-00165080-00100009

Befizetése egyszerű azonosításához az utalás közlemény rovatába a biztosítás szerződésazonosítóját szükséges beírnia.

Utasbiztosítási díj befizetése
Utasbiztosítási díj számlaszáma (HUF): 11707110-20003263 (AEGON utasbiztosítási díjszámla)
Kérjük, erre a számlaszámra kizárólag utasbiztosítási díjat fizessen be! Köszönjük!

Fontos! Kérjük, minden esetben a biztosításkötéskor választott devizanemhez tartozó számlaszámra fizesse be a díjat. Ha pl. euróban szeretne díjat fizetni forint alapú szerződésre, úgy a HUF számlára utaljon, ha pl. forintban szeretne fizetni euróban kötött biztosításra, akkor pedig az EUR számlaszámot válassza. Köszönjük!

Külföldről indított utaláshoz szükséges további adatok:

HUF (forint) befizetése esetén:

HUF utalás: 12001008-00312421-00100004

IBAN szám: HU76 1200 1008 0031 2421 0010 0004

SWIFT kód: UBRTHUHB

EUR (euró) befizetése esetén:

számlaszámunk: 10918001-00000002-11800053

IBAN szám: HU77 1091 8001 0000 0002 1180 0053

SWIFT kód: BACXHUHB

USD (amerikai dollár) befizetése esetén:

USD utalás: 12001008-00165080-00100009

IBAN szám: HU29 1200 1008 0016 5080 0010 0009

SWIFT kód: UBRTHUHB

Hasznos tipp!

Arra is van lehetősége, hogy rendszeres egyedi átutalást állítson be bankjánál. Fontos azonban, hogy ez nem azonos az úgynevezett csoportos beszedéssel, mivel egyedi utalás esetén társaságunknak nincs joga a díjlevonáshoz, így azt Önnek kell kezdeményeznie.

Válassza az egyedi banki átutalásos díjfizetést Online Ügyfélszolgálatunkon!

Ha Ön már regisztrált, kattintson ide: www.ugyfelszolgalat.aegon.hu
Még nem regisztrált? Válassza a következő linket:
https://www.online.aegon.hu/AegonPubWebBizt/free/register.jsp

Csoportos beszedési megbízás

A számlavezető pénzintézete részére eljuttatott megbízás alapján, az Ön által választott díjfizetési gyakoriság szerint automatikusan szedjük be számlájáról a biztosítási díjat. Ha ezt a kényelmes díjfizetési módot választja, nem kell figyelnie a befizetési határidőket, elkerülheti a postai sorban állást, és megfelelő fedezet mellett folyamatos marad a biztosítási védelme. További előnye, hogy bizonyos szerződések esetében díjkedvezményre jogosít, sőt, csoportos beszedéses lakás- és gépjármű-biztosítási ügyfeleink ePosta szolgáltatásunkat is igénybe vehetik.

Amennyiben Ön csoportos beszedéssel kívánja fizetni díját, az automatikus díjlehívás beállításához a következő lehetőségek közül választhat.

  1. Keresse fel a www.ugyfelszolgalat.aegon.hu oldalunkat, ahol – regisztrációt követően – a “Díjfizetési mód” felületen már a legfontosabb adatokkal kitöltött megbízást töltheti le.
  2. Ha Ön rendelkezik bankjánál netbank-hozzáféréssel, azon keresztül egyszerűen és gyorsan megadhatja a biztosítási díj levonásához szükséges megbízást bankjának.
  3. Az innen is letölthető “Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére” nyomtatványt – kitöltve és a számlatulajdonos által aláírva – személyesen is átadhatja a bank ügyfélszolgálatán.
  4. Amennyiben Önnek kényelmesebb, a kitöltött és aláírt megbízást biztosítónk címére is visszaküldheti.

Postacímünk: Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. 9401 Sopron, Pf.22

Ebben az esetben kérjük, vegye figyelembe, hogy a postai átfutás, illetve a feldolgozás időigénye miatt előfordulhat, hogy csak 1-2 hónap múlva válik lehetővé az első díj levonása számlájáról. Ha van rá módja, a gyors ügyintézés érdekében netbankon keresztül adjon megbízást bankjának.

A megbízási nyomtatványon “A szerződés azonosítója a kedvezményezettnél” melletti mezőbe a fogyasztóazonosítót szükséges beírnia. Kérjük, ezt a következő módon adja meg: nagy “A” betű, valamint a biztosítás szerződésszáma 10 számjegyre kiegészítve nullákkal. Pl. A0012345678 vagy A0123456789. Bizonyos életbiztosításoknál nagy “A” helyett “MM” vagy “L” betűt kell megadni (ezt a szerződésazonosító tartalmazza).

Sok esetben azért utasítja vissza a bank a megbízást, mert a nyomtatványon szereplő aláírás eltér a pénzintézetnél nyilvántartott aláírás-mintától.
Kérjük, ügyeljen rá, hogy azonos módon írja alá a csoportos megbízást.

További információ a csoportos beszedésről: www.aegon.hu/csoportosbeszedes

Hasznos tipp!

Amennyiben korlátozza a számlájáról levonható összeg nagyságát (“teljesítés felső határa”), kérjük, folyamatos biztosítási védelme érdekében ügyeljen rá, hogy a fizetendő díj változásakor (pl. évfordulós díjemelésnél) a megadott összeghatárt is módosítsa. Célszerű 2 havi biztosítási díjnak megfelelő összeghatárt beállítania, mert ha bármilyen okból nem sikerül az egyik hónapban a lehívás, a következő hónapban a teljes összeget levonhatjuk, így díjrendezett marad szerződése.

Válassza a csoportos beszedéses díjfizetést Online Ügyfélszolgálatunkon!

Ha Ön már regisztrált, kattintson ide: www.ugyfelszolgalat.aegon.hu
Még nem regisztrált? Válassza a következő linket:
https://www.online.aegon.hu/AegonPubWebBizt/free/register.jsp

Csekkes befizetés

Az érvényes törvényi előírások értelmében a befizetés időpontjának az a nap számít, amikor az összeg társaságunk számlájára beérkezik. Annak érdekében, hogy időben beérkezzen a biztosítási díj, javasoljuk, hogy a megadott határidő előtt 4-5 munkanappal adja fel a csekket.

Válassza a banki díjfizetést Online Ügyfélszolgálatunkon!

Ha Ön már regisztrált, kattintson ide: www.ugyfelszolgalat.aegon.hu
Még nem regisztrált? Válassza a következő linket:
https://www.online.aegon.hu/AegonPubWebBizt/free/register.jsp

Bankkártyás fizetés ügyfélszolgálati irodáinkban

Bankkártyával rendelkező ügyfeleink ügyfélszolgálati irodáinkban is befizethetik az esedékes biztosítási díjat.

Milyen díjfizetési gyakoriságok (ütemezés) közül választhat?

Szerződéskötéskor a díjfizetési mód kiválasztása mellett a legtöbb esetben azt is Ön döntheti el, hogy milyen időszakonként kívánja fizetni biztosítási díját. Fontos tudnia, hogy általában 1 teljes évre állapítjuk meg a fizetendő díjat, ezért a féléves, negyedéves vagy havi gyakoriság tulajdonképpen részletfizetési könnyítést jelent.

A legtöbb biztosításunk esetében a következő díjfizetési gyakoriságok közül választhat: éves, féléves, negyedéves és havi.

Rendszeres bankkártyás díjfizetés: havi, negyedéves, féléves vagy éves lehet. Az Ön által kötött szerződésben megadott ütemezés szerint kezdeményezzük az esedékes biztosítási díj beszedését bankkártyájáról. A beszedéseket az esedékesség hónapjának 5-e és 8-a között indítjuk, ezért javasoljuk, ebben az időszakban tartson elegendő pénzt a számláján, de mindenképpen kísérje figyelemmel a lehívás sikerességét is.

Egyedi banki átutalásos díjfizetési mód esetén fontos, hogy a gyakoriság szerint esedékes hónap első napjáig beérkezzen a díj, ezért kérjük, kísérje figyelemmel a választott ütemezés szerinti befizetési időpontokat. Ha pl. január 1-jén van a biztosítás évfordulója, és negyedéves gyakoriságot jelölt meg, akkor az első részletnek január 1-jéig kell beérkeznie számlánkra, a második részletnek április 1-jéig, és így tovább.

Csoportos beszedés esetén az Ön által megadott ütemezés szerint kezdeményezzük az esedékes biztosítási díj levonását folyószámlájáról. Minden esetben az adott hónap 12-e és 17-e között indítjuk a beszedést, ezért kérjük, ebben az időszakban tartson elegendő pénzt számláján. Kötelező gépjármű-felelősségbiztosításnál ettől eltérő időpontban is történhet díjlevonás.További információ a csoportos beszedésről: www.aegon.hu/csoportosbeszedes

Csekkes befizetés választásakor a díjfizetési gyakoriság alapján állítjuk ki Önnek a csekke(ke)t. Ha pl. féléves díjfizetést kért, akkor a szerződés kezdetekor, valamint minden további biztosítási évforduló előtt 2 db, egyenlő összegről szóló csekket küldünk (kötelező biztosításnál az aktuális gyakoriság előtt küldjük a csekk(ek)et). A csekken szereplő díjnak az esedékesség hónapjának első napjáig kell beérkeznie, ezért javasoljuk, hogy a megadott határidő előtt 4-5 munkanappal adja fel az összeget. Felhívjuk figyelmét, hogy biztosításaink jelentős részénél nincs lehetőség havi csekkes díjfizetésre.

A fizetési ütemezést bármikor ingyenesen módosíthatja, azonban fontos tudnia, hogy a módosítás a következő díjfizetési időszaktól lép érvénybe, és a fizetendő díj is változhat.

Díjfizetési gyakoriság módosítása Online Ügyfélszolgálatunkon:

Mi történik, ha nem érkezik be időben a biztosítási díj?

A pontos és időben történő díjfizetés elengedhetetlen ahhoz, hogy a feltételek szerinti események bekövetkezésekor számíthasson anyagi segítségünkre.

A választott gyakoriságnak megfelelően az esedékes hónap első napján kell beérkeznie a fizetendő díjnak. Amennyiben bármilyen okból nem történik meg a befizetés 30 napon belül, a szerződésen díjhátralék keletkezik.

Hogyan értesítjük ügyfeleinket a díjhátralékról?

Számos oka lehet annak, hogy nem érkezik be időben a biztosítási díj: nem találják/nem kapják meg a csekket, átmeneti anyagi problémák adódnak, elfelejtik átutalni a díjat, hibásan működik a csoportos beszedés stb. A leggyakrabban előforduló csoportos beszedési problémákat, illetve a megnyugtató válaszokat és teendőket ezen az oldalon foglaltuk össze.

A díjhátralékos szerződéssel rendelkező ügyfeleinket különböző formában tájékoztatjuk az elmaradásról, hogy folyamatos maradjon a biztosítási védelem, és elkerüljék a szerződés megszűnését. Értesítést kaphatnak e-mailben, SMS-ben, telefonhívással, postai levélben.

Hasznos tipp!

Érdemes megadnia saját, érvényes e-mail címét és mobiltelefonszámát, hogy minél gyorsabban értesíthessük a szerződésével kapcsolatos fontos tudnivalókról (pl. díjhátralék).

A befizetések feldolgozási ideje miatt előfordulhat, hogy akkor is kap díjfizetési felszólítást, ha Ön már időközben befizette a díjat. Ilyen esetben kérjük, tekintse tárgytalannak megkeresésünket. A díj beérkezését – regisztrációt követően – ellenőrizheti www.ugyfelszolgalat.aegon.hu oldalunkon, vagy Telefonos Ügyfélszolgálatunk 8.1-es menüpontjában (ügyintéző kapcsolása nélkül).

Csoportos beszedéses díjfizetésnél a következő banki díjlehívás alkalmával megkíséreljük levonni folyószámlájáról a hátralékkal növelt biztosítási díjat. Előfordulhat azonban, hogy az Ön befizetése és a banki levonás azonos időpontban történik, így szerződésén túlfizetés keletkezhet. Ezt a következő díjbeszedésnél figyelembe vesszük. Kérjük, folyamatos biztosítási védelme érdekében ellenőrizze a levonások sikerességét!

Meddig van lehetőség a díj befizetésére és a biztosítási védelem fenntartására?

Természetesen bárkivel előfordulhat, hogy átmenetileg nehéz anyagi helyzetbe kerül, vagy elfelejti befizetni a díjat, de ettől a biztosítását még szeretné fenntartani. Éppen ezért szerződéstípusonként különböző hosszúságú türelmi időszakot biztosítunk a díjelmaradás rendezésére. A türelmi időszakban is kockázatban állunk, tehát a feltételek szerinti esemény bekövetkezésekor fizetünk (a díjhátralékkal csökkentett szolgáltatási összeget). A türelmi idő lakásbiztosításoknál általában három hónap, díjfizetés hiányában a negyedik hónap első napján megszűnik a szerződés. Bizonyos biztosítási termékek ettől eltérően működnek (pl. befektetési egységekhez kötött életbiztosítások, gépjármű-biztosítások), ezért kérjük, tanulmányozza át a szerződés erre vonatkozó pontját.

Kiemelt tudnivalók biztosítási termékcsoportok szerint

Lakásbiztosítás

Ha a szerződés a díj meg nem fizetése miatt megszűnik, úgy a kockázatviselés végéig járó biztosítási díj megilleti a biztosítót (a Polgári Törvénykönyv 546.§.(2) bekezdése alapján). Tájékoztatjuk továbbá, hogy amennyiben tartamengedmény miatti díjkedvezményben részesül, a szerződés 3 éven belüli – díjnemfizetéssel történő – megszűnése esetén a kockázatviselés végéig járó díjon kívül a tartamengedményként igénybe vett díjkedvezményt is vissza kell fizetnie társaságunk részére.

Befektetési egységekhez kötött (unit linked) életbiztosítás

Amennyiben életbiztosításának aktuális megtakarítása a szabályzatban rögzített mérték alá csökken, úgy szerződése – és ezzel együtt kockázatviselésünk – díjelégtelenség miatt, kifizetés nélkül megszűnik.

Kockázati életbiztosítás

A kockázati életbiztosítás mással nem helyettesíthető anyagi védelmet nyújt Önnek és családjának. Fontos tudnia, hogy a díjnemfizetés miatt megszűnő kockázati életbiztosításokból nem jár vissza pénz a szerződőnek.

Casco biztosítás

Ha a szerződés a díj meg nem fizetése miatt megszűnik, úgy a kockázatviselés végéig járó biztosítási díj megilleti a biztosítót (a Polgári Törvénykönyv 546.§.(2) bekezdése alapján).

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (KGFB)

A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás működését, így a díjfizetést is törvény szabályozza (2009. évi LXII. törvény). KGFB esetében ezért már az első hátralékos hónap végéig értesítenünk kell ügyfeleinket az elmaradásról – akkor is, ha a tájékoztatás időpontjában még nem telt le a türelmi idő.

A díj befizetésére a törvény szerint az esedékességtől számított 60. napig van lehetőség. Fontos, hogy a megadott időpontig beérkezzen hozzánk a teljes díjhátralék, ugyanis ellenkező esetben, ha a szerződő kárt okoz – a fenti dátumtól az új biztosításának megkötése napjáig -, neki kell azt megtérítenie a helyette fizető biztosító részére.

Új szerződés a díjnemfizetéssel megszűnt szerződés biztosítási évében kizárólag társaságunknál köthető, a teljes (esetleges fedezetlenségi díjjal növelt) hátralék egyidejű befizetésével. Amennyiben a szerződő nem azonos az üzembentartóval, akkor az új szerződést már csak az üzembentartó kötheti meg. Határidőn túli befizetés nem jelenti a szerződés automatikus érvénybehelyezését, viszont a befizetés összegéből levonjuk a kockázatviselés végéig a biztosítót megillető díjat.

Amennyiben a befizetett díj nem fedezi a teljes esedékes díjat, úgy azt az elszámolásnál elsődlegesen a baleseti adó hátralékának rendezésére kell fordítanunk, így azonban ismét elmaradás keletkezhet szerződésén. Kérjük ezért, hogy lehetőség szerint mindig az előírt díjat fizesse be.

Milyen lehetőséget tudunk felajánlani azon ügyfeleinknek, akik átmeneti anyagi nehézség miatt nem tudják fizetni a biztosítási díjat?

Lakásbiztosítás

Az átmeneti anyagi nehézséggel küzdő ügyfeleinknek sem kell lemondaniuk otthonuk és féltve őrzött vagyontárgyaik biztosítási védelméről. A lakásbiztosítás típusától függően lehetőség van a díj csökkentésére, pl. önrész választásával, vagy bizonyos kiegészítők megszüntetésével.

A megoldási lehetőségekről tanácsadójától kérhet bővebb tájékoztatást, de Telefonos Ügyfélszolgálatunkon (06-1-477-4800) is készséggel állunk rendelkezésére.

Casco biztosítás

Az átmeneti anyagi nehézséggel küzdő ügyfeleinknek sem kell lemondaniuk autójuk biztosítási védelméről. Többféle díjcsökkentési lehetőséget is tudunk ajánlani: pl. az önrész módosításával vagy bizonyos kiegészítők megszüntetésével. Motor Casco biztosításunknál bevezettük az úgynevezett Téli garázs csomagot, amelynek lényege, hogy a téli időszakban nem használt motorkerékpárokra csökkentett díjat kell fizetni (a feltételek szerint).

A megoldási lehetőségekről tanácsadójától kérhet bővebb tájékoztatást, de Telefonos Ügyfélszolgálatunkon (06-1-477-4800) is készséggel állunk rendelkezésére.

Kockázati életbiztosítás

Az átmeneti anyagi nehézséggel küzdő ügyfeleinknek sem kell lemondaniuk a kiemelt életbiztosítási védelemről.

A megoldási lehetőségekről tanácsadójától kérhet bővebb tájékoztatást, de Telefonos Ügyfélszolgálatunkon (06-1-477-4800) is készséggel állunk rendelkezésére.

Befektetési egységekhez kötött (unit linked) életbiztosítás

Az átmeneti anyagi nehézséggel küzdő ügyfeleinknek sem kell lemondaniuk kitűzött céljaik eléréséről. Kérjük, tanulmányozza át a biztosítási feltételeket, hogy a felsorolt lehetőségek közül melyiket tartalmazza az Ön szerződése.

  • Értékkövetés (index) elutasítása – biztosítási évfordulóval lehetséges!
  • Kiegészítő biztosítások megszüntetése
  • Díjnövelési opció csökkentése
  • Díjfizetés szüneteltetése
  • Díjmentesítés
  • Kötvénykölcsön
  • Részvisszavásárlás
  • Tartammódosítás (pl. biztosítási időszak rövidítése, vagy határozatlanról határozott időtartamra történő módosítása)

A megoldási lehetőségekről tanácsadójától kérhet bővebb tájékoztatást, de Telefonos Ügyfélszolgálatunkon (06-1-477-4800) is készséggel állunk rendelkezésére.

A baleseti adóról

A Magyar Köztársaság Parlamentje 2011. november 21-én fogadta el “A népegészségügyi termékadóról szóló 2011. évi CIII. törvény” (Neta tv.) kiegészítéseként a baleseti adó bevezetésére vonatkozó szabályozást.

  • Az adó alapja az éves kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (KGFB) díj, az adó megfizetése a KGFB szerződőjének (magánszemély vagy szervezet) kötelessége.
  • Az adó mértéke az adóalap 30%-a, de az adó nem lehet több, mint a biztosító kockázatviselési időtartamának naptári napjaira számolva naponta legfeljebb 83 forint/gépjármű.
  • Az adót arra az időszakra is meg kell fizetni, amikor a gépjárműre – a törvényi előírások ellenére – nincs érvényes KGFB szerződés. Ebben az esetben az adó alapja az úgynevezett fedezetlenségi díj, melynek mértékét a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) határozza meg.
  • Ha Ön a biztosítási díj és a megállapított adó együttes összegénél kevesebbet fizet a biztosítónak, akkor ezt a törvény szerint úgy kell tekinteni, hogy részben vagy egészben a megállapított adót fizette meg. Ebben az esetben ugyanakkor KGFB szerződésén díjhátralék keletkezik, s ez szerződése megszűnéséhez vezethet. Javasoljuk, hogy mindenképp kerülje el ezt a helyzetet.

Tájékoztatjuk, hogy a Díjfizetési útmutató akció nyereményjátékunk 2014. május 31-ével lezárul.

Ossza meg az ismerőseivel!
Az oldal utolsó módosításának dátuma: 2016. október 28.

Email küldése
X