A szolgáltatás lényege, hogy postai kézbesítés helyett online küldjük a biztosításával kapcsolatos küldeményeket. Ha e-kapcsolatra vált, fontos, hogy olyan e-mail címet adjon meg, amit rendszeresen figyel, mert mindig e-mailben jelezzük, ha küldeménye érkezett. A szolgáltatás az igénylést követő munkanaptól lép érvénybe. Az Általános Szerződési Feltételeket itt olvashatja.
gyors
azonnal értesítjük az új küldeményekről
kényelmes
küldeményeit bármikor visszakeresheti és letöltheti, akár mobiltelefonjáról is
környezetbarát
támogatja a papírfelhasználás csökkentését
biztonságos
küldeményeit online ügyfélszolgálati fiókjában, jelszóval védve tároljuk
Lépjen be fiókjába, vagy ha még nem rendelkezik fiókkal, regisztráljon most!
Mindebben segítségére lehet az alábbi videó, amely bemutatja a felület működését,
köztük a regisztrációt és az e-kapcsolat beállítását.
A piros nyíl mutatja az E-kapcsolat beállítás menüjét az online ügyfélszolgálaton
Fontos! Az e-kapcsolat szolgáltatást csekkes díjfizetésű ügyfeleink nem tudják igénybe venni. Ha Ön korábban csekkes fizetést választott szerződésére, kérjük, az e-kapcsolat beállításához váltson díjfizetési módot. Ezt szintén online ügyfélszolgálatunkon teheti meg, szerződésére kattintva, a Díjadatok/Díjfizetés módja menüpontban. Az e-kapcsolatot csak a díjfizetési mód váltás után, a következő díjfizetést követően tudja majd beállítani.