Hírek

Két kategóriában is megőrizte első helyét az AEGON a Call Center-ek hazai versenyében

2011. október 24.10:35

Két kategóriában is megőrizte első helyét az AEGON a Call Center-ek hazai versenyében

Az „általános ügyfélkiszolgálás” és a „problémamegoldás” kategóriákban a tavalyi győztes AEGON Magyarország Zrt. megőrizte vezető helyét az idei Call Center Díj versenyben. A II. Budapest Calling Nemzetközi Call Center Szakkiállításon, október 19-én ünnepélyes keretek között átadták a GfK Hungária Piackutató Intézet által alapított Call Center verseny díjait. A megmérettetés során közel 4500 hívással 200 000 […]

Magyar siker a Győztesek Versenyén

2011. szeptember 7.10:40

Magyar siker a Győztesek Versenyén

Harminchárom érmet szereztek a gyerekek az AEGON Magyarország által támogatott rendezvényen Kiemelkedő sikereket ért el a magyar csapat a daganatos, leukémiás megbetegedésből felépült gyermekek számára Moszkvában rendezett Győztesek Versenyén. A magyar részről az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvány szervezésében lezajlott eseményt az AEGON Magyarország is támogatta. Sikeresen szerepelt a magyar csapat a daganatos, leukémiás megbetegedésből […]

A Szigeten is jól jön a biztosítás

2011. augusztus 12.11:17

A Szigeten is jól jön a biztosítás

Kis körültekintéssel megelőzhetők a fesztiválokon előforduló károk Némi körültekintéssel megelőzhetőek a lopások és elkerülhetőek a balesetek a nyári fesztiválokon. A biztosítás több, ilyenkor megszokott káreseményre is kiterjed. Néhány körültekintő lépéssel megelőzhetők vagy enyhíthetők a nyári fesztiválokon előforduló károk, amelyek megkeseríthetik a felhőtlen szórakozást – hívják fel a figyelmet a Sziget fesztivál kapcsán az AEGON Magyarország […]

Külföldön is védhet a lakásbiztosítás

2011. augusztus 4.17:26

Külföldön is védhet a lakásbiztosítás

Az utasbiztosítást is pótolhatják a legújabb konstrukciók A legújabb lakásbiztosítási termékek már nemcsak az otthont védik, de akár az utasbiztosítást is pótolhatják. Nyaralás előtt azért is érdemes érdeklődni a lakásbiztosításhoz kínált kiegészítő elemekről, mert a csomag részeként ezen kockázatok ellen sokszor olcsóbban védhetjük magunkat, mintha önállóan kötnénk élet-, baleset-, vagy utasbiztosítást. A legújabb lakásbiztosítási konstrukciók […]

A 2011-es AEGON Művészeti Díj kitüntetettje Esterházy Péter

2011. április 8.11:04

A 2011-es AEGON Művészeti Díj kitüntetettje Esterházy Péter

ESTERHÁZY PÉTER ESTI című könyvéért Rövid indoklás a hétfős szakmai zsűri nevében: Esterházy Péter Esti című könyve a 2010-es év legizgalmasabb irodalmi vállalkozása. Kosztolányi Dezső Esti Kornél-szövegeire rájátszva, azt kifordítva, átértelmezve, nagy írói szeretettel továbbírva beszél egy mai, Kosztolányinál nem kevésbé játékos és elegáns író a saját mesterségéről, az öregedésről, a halálról és a mai […]

A magyarok 43 százalékának nincs megtakarítása

2011. április 1.13:31

A magyarok 43 százalékának nincs megtakarítása

A pénzhiány és a bizalmatlanság is visszatart a spórolástól Bár a 35-49 éves magyar lakosság egyre nagyobb hányadát foglalkoztatja, miből fog megélni idősebb korában, kevesen tesznek félre – derül ki a BellResearch AEGON Magyarország megbízásából készült kutatásából. Az elégtelen jövedelem mellett a pénzügyi szolgáltatókkal és a politikával szembeni bizalmatlanság is szerepet játszik abban, hogy nem […]

Láss csodát! – AEGON-matiné a Szépművészetiben

2011. február 8.11:06

Láss csodát! – AEGON-matiné a Szépművészetiben

Új sorozat a Szépművészeti Múzeumban: 2011. február 19-én 11-től 12-ig: Bíró Kriszta – színésznő, író Bujtor Balázs – zenész (hegedű) Fekete-Kovács Kornél – zenész (trombita, szárnykürt) Látogasson el a http://lasscsodat.aegon.hu/ honlapunkra is, ahol még részletesebben megismerkedhet a Láss csodát! – AEGON matinéval! Láss csodát Bíró Krisztával, Bujtor Balázzsal és Fekete-Kovács Kornéllal! Farsangról, mulatságról, a színház […]

Az ünnepek idején nő a balesetek száma

2011. január 18.17:26

Az ünnepek idején nő a balesetek száma

Télen a hó, az ónos eső és a jég miatt olyan balesetek is előfordulnak, amelyek az év többi részében jóval ritkábban történnek meg. A legszembetűnőbbek a csúszós utak miatt bekövetkező közlekedési balesetek, de sok gyalogos esik el a jeges járdákon, s a tetőről lezuhanó hótömbök, jégcsapok is komoly károkat okozhatnak. „Kevesen vannak tisztában azzal, hogy […]

Problémamegoldásban is nyert az AEGON a call centerek versenyén

2010. november 26.12:38

Problémamegoldásban is nyert az AEGON a call centerek versenyén

Tegnap hirdették ki a telefonos ügyfélszolgálatok legszélesebb körű hazai felmérésének eredményét, mely alapján a biztosítók között az általános és a problémamegoldás kategóriában is az AEGON call centere szerezte meg az első helyet. A Budapest Calling – nemzetközi call center szakkiállítás –  második napján adták át a GfK Hungária Top 10 Call Center Versenyének díjait, mely […]

“Viharnyomás” alatt is kiválóra vizsgázott az AEGON Magyarország ügyfélszolgálata

2010. november 11.17:01

“Viharnyomás” alatt is kiválóra vizsgázott az AEGON Magyarország ügyfélszolgálata

A Figyelő Top200 gálán elnyert, az Év pénzintézete cím után újabb elismerő oklevelet vehetett át az AEGON Magyarország: a „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” versenyben. Mint azt Vereczki András, a szolgáltatásokért felelős vezérigazgató helyettes kiemelte: a szakmai közvélemény elismerése után ez az eredmény azért rendkívül fontos, mert azok mondtak véleményt az AEGON-ról, akik igénybe veszik a szolgáltatásokat, […]