Az Aegon Biztosító 2023. augusztus 1-től Alfa Biztosító néven folytatja. Részletek

Kedves Ügyfelünk!

A hatályos jogszabályi rendelkezések alapján kötelesek vagyunk ügyfeleink azonosítását elvégezni, amelyet most otthonából kényelmesen, online is elvégezhet!

Hogyan történik az azonosítás?

Videós azonosítás

Videós azonosítás

  • ügyintézői támogatással munkaidőben érhető el
  • időtartama 15-20 perc

Az azonosítást számítógépen/laptopon vagy okostelefonon/táblagépen (a továbbiakban eszközök) is elvégezheti.

Az azonosítás folyamatát egy operátor kolléga végig vezeti önnel közösen. Az általa megadott kérdések és instrukciók alapján történik a beazonosítás.

A telefonos időpontegyezetetés alkalmával kapott SMS-ben található a videós azonosítási folyamat eléréséhez a link. Melyet az előre egyeztetett időpontban kell használnia. Kattintson a linkre (azon az eszközön ahol az egész folyamatot végig kívánja vinni) A videós operátor kollégák várni fogják önt.

A folyamathoz segítő lépések részletesen:

1. Készítse elő személyazonosításra alkalmas igazolványát (kártya formátumú személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél) és készítse elő a lakcímkártyát is!

2. Videotelefonálásra alkalmas eszköz segítségével indítható az azonosítás a Biztosítótól kapott linkre kattintva.

3. A videós operátor kolléga köszönti majd önt és innentől kezdve az ő instrukciói alapján fognak haladni a folyamatban.

4. Az azonosítás sikerességéről a rögzítést követő 2 munkanapon belül SMS-ben tájékoztatjuk.

Hasznos tanácsok

Kérjük, az alábbiakra kiemelten figyeljen:

Szükséges igazolványok

A személyazonosításra alkalmas igazolvány (személyi, útlevél, stb.) mellett kérjük, készítse elő a lakcímkártyát is!

 

Megvilágítás

Alakítsa ki a megfelelő fényviszonyokat. Világos helyiségben, a fénnyel szemben helyezkedjen el, hogy a kamerában jól azonosítható legyen.

Egyedül tartózkodjon a helyiségben

Az azonosítás során másik személy nem jelenhet meg a készített képeken.

 

Internet kapcsolat

Folyamatos és megfelelő minőségű vezetékes vagy WIFI-s csatlakozást javasoljuk mobilinternet-kapcsolat helyett.

Technikai követelmények

Az Ügyfél által használt technikai eszközöknek, minimálisan az alábbi feltételeknek kell megfelelnie:

  • kamerával és mikrofonnal rendelkező asztali számítógép/laptop, amiben minimum 4 GB RAM szükséges a software zavartalan működéséhez
  • vagy kamerával és mikrofonnal rendelkező mobileszköz (okostelefon vagy tablet), amin a gyártó által még támogatott és rendszeresen frissített iOS vagy Android típusú operációs rendszer fut

Böngésző:

Windows és Linux desktopon/laptopon friss Chrome, Firefox vagy Edge, maximum 3 verzióval lemaradva az éppen aktuális stabil verziótól.

MacOS-en és iOS-en Safari.

Androidon: friss Chrome, maximum 3 verzióval lemaradva az éppen aktuális stabil verziótól.

iOS-en: friss Safari, maximum 3 verzióval lemaradva az éppen aktuális stabil verziótól.

Ez nem azt jelenti, hogy korábbi verziókon vagy egyéb böngészőkön egyáltalán nem fog működni, de más verziók vagy böngészők esetében nem tudjuk garantálni, hogy a rendszer az elvártaknak megfelelően működik.

Böngésző

Internet:

Az internetkapcsolat minősége nagymértékben befolyásolja az azonosítási folyamat sikerességét. Folyamatos és megfelelő minőségű vezetékes vagy WIFI-s csatlakozást javasoljuk mobilinternet-kapcsolat helyett.

Internet

Egyéb feltételek

  • személyesen a szerződő köteles lefolytatni az online ügyfél-azonosítást; az azonosítás meghatalmazott vagy képviselő útján nem folytatható le
  • érvényes kártya formátumú személyazonosító igazolványa/vezetői engedélye és lakcímet igazoló hatósági igazolványa
  • kamerát és mikrofont tartalmazó feltöltött eszköz, amin videóhívást folytathat (maximum 20 perc)
  • az az eszköz, amelyről a videóhívást indítja, ne merüljön le a hívás alatt
  • a videóhívás végéig folyamatosan a kamera előtt kell tartózkodnia
  • mobiltelefonja rendelkezésre álljon, mert az azonosító kódot arra küldjük
  • egyedül tartózkodjon a helyiségben és a videóbeszélgetés alatt később se legyen jelen az ügyfélen kívül más személy
  • biztosítson a videóbeszélgetés zavartalan lebonyolításához és az azonosítás elvégzéséhez szükséges körülményeket (megfelelő fényviszonyok, csend, ruházat stb.)
  • ne készítsen a videóbeszélgetésről felvételt
  • ne fogyasszon ételt vagy italt
  • ne legyen alkohol, gyógyszer, vagy egyéb szer általi befolyásoltság alatt
  • kerülje a hangoskodást, a káromkodást, az agresszív, illemsértő vagy fenyegető viselkedést – ne tartson magánál és/vagy használjon testi épséget veszélyeztető tárgyat, eszközt

Kötelezően megszakítandó a videóbeszélgetés abban az esetben is, ha:

  • más is tartózkodik abban a helyiségben, ahonnan az ügyfél a videóhívást kezdeményezte és felhívásunk ellenére sem hagyja el a helyiséget,
  • az ügyfél a közvetlen elektronikus ügyfél-átvilágítás során visszavonja az adatrögzítéshez adott hozzájárulását,
  • az ügyfél által bemutatott személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolvány fizikai és adattartalmi követelményei nem felelnek meg a jogszabályi feltételeknek,
  • az ügyfél által bemutatott személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolvány vizuális azonosításának feltételei nem adottak
  • nem készíthető el a szükséges hang- és képfelvétel,
  • az ügyfél nem, nem teljes egészében, vagy hibásan küldi vissza az azonosító kódot, valamint abban az esetben,
  • ha az ügyfél-átvilágítás során ellentmondás, bizonytalanság vagy technikai akadály lép fel.

Hogyan kezeljük az online azonosítás során az adatait?

Felhasználási feltételek és Adatvédelmi tájékoztató meglévő ügyfelek távoli ügyfél-átvilágításához

PMA-FF-AVT-230801

AlfaGo
×
Tartsa kézben biztosítási ügyeit!
Töltse le mobil applikációnkat most!
Tovább