Az azonosítás folyamatát egy operátor kolléga végig vezeti önnel közösen. Az általa megadott kérdések és instrukciók alapján történik a beazonosítás.
A telefonos időpontegyezetetés alkalmával kapott SMS-ben található a videós azonosítási folyamat eléréséhez a link. Melyet az előre egyeztetett időpontban kell használnia. Kattintson a linkre (azon az eszközön ahol az egész folyamatot végig kívánja vinni) A videós operátor kollégák várni fogják önt.
A folyamathoz segítő lépések részletesen:
1. Készítse elő személyazonosításra alkalmas igazolványát (kártya formátumú személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél) és készítse elő a lakcímkártyát is!
2. Videotelefonálásra alkalmas eszköz segítségével indítható az azonosítás a Biztosítótól kapott linkre kattintva.
3. A videós operátor kolléga köszönti majd önt és innentől kezdve az ő instrukciói alapján fognak haladni a folyamatban.
4. Az azonosítás sikerességéről a rögzítést követő 2 munkanapon belül SMS-ben tájékoztatjuk.
Kérjük, az alábbiakra kiemelten figyeljen:
Az Ügyfél által használt technikai eszközöknek, minimálisan az alábbi feltételeknek kell megfelelnie:
Windows és Linux desktopon/laptopon friss Chrome, Firefox vagy Edge, maximum 3 verzióval lemaradva az éppen aktuális stabil verziótól.
MacOS-en és iOS-en Safari.
Androidon: friss Chrome, maximum 3 verzióval lemaradva az éppen aktuális stabil verziótól.
iOS-en: friss Safari, maximum 3 verzióval lemaradva az éppen aktuális stabil verziótól.
Ez nem azt jelenti, hogy korábbi verziókon vagy egyéb böngészőkön egyáltalán nem fog működni, de más verziók vagy böngészők esetében nem tudjuk garantálni, hogy a rendszer az elvártaknak megfelelően működik.
Az internetkapcsolat minősége nagymértékben befolyásolja az azonosítási folyamat sikerességét. Folyamatos és megfelelő minőségű vezetékes vagy WIFI-s csatlakozást javasoljuk mobilinternet-kapcsolat helyett.
Kötelezően megszakítandó a videóbeszélgetés abban az esetben is, ha: