A kialakult egészségügyi helyzet miatt kérjük, hogy személyes ügyintézés helyett válassza az online ügyintézést.
Hasznos információk a veszélyhelyzet alatti ügyintézéshez.

Hasznos információk a veszélyhelyzet alatti ügyintézéshez

 

A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel személyes ügyfélkiszolgálásunk határozatlan ideig szünetel.

Kérjük, használják online ügyintézési csatornáinkat,

amelyek a nap 24 órájában elérhetőek.

Online Ügyfélszolgálat

A leggyakoribb ügyintézési típusok közvetlen elérése:

A további online ügyintézési lehetőségekről az Ügyintézés menüpontban, illetve online ügyfélszolgálatunkon tájékozódhat.

Szerződéskötés: online szerződéskötéshez a kalkulátorainkat itt találja.

Aegon online kalkulátorok

Lejárt okmányok információ

 

Lejárt okmányok:

A 2020. március 12-től lejáró okmányok a kormány rendelkezése szerint a veszélyhelyzet megszűnését követő 15. napig érvényesek maradnak, így azokat biztosítónk is elfogadja.

 

Nyomtatványok hitelesítése nyomtatás nélkül

Bizonyos nyomtatványok hitelesítését akkor is elvégezheti, ha nincs otthon nyomtatója. A nyomtatás nélküli hitelesítésnek két módja van: az ügyfélkapun történő hitelesítés és az egészségügyi vészhelyzet idejére kialakított rendkívüli (ideiglenes) nyomtatásmentes folyamatunk. A részletekről itt olvashat.

Kárrendezési információk

Kárrendezési információk:

A kialakult egészségügyi helyzetben kárrendezési eljárásaink során is törekszünk a személyes kontaktus nélküli kárfelvételekre, illetve kommunikációra.

 

Ahhoz, hogy biztonságos és gördülékeny legyen a kárrendezés:

  • Használja online kárbejelentő felületeinket:
  • Készítsen fotókat a kárról. Minden részlet fontos lehet a kárigény elbírálásához, így minél több, annál jobb. Kárügyenként 25 darab fotó és dokumentum egyidejű csatolására van lehetőség.
  • Bejelentett lakás- és gépjármű kárának státuszáról e-mailben tájékoztatjuk.
  • Kárügyével kapcsolatos dokumentum pótlásához, érdeklődéshez használja Írjon nekünk! /Bejelentett kárral kapcsolatos ügyintézés menüpontunkat. Kérjük, hogy igényét a szerződésszám és kárszám megadását követően juttassa el hozzánk.
  • A postai kifizetés helyett azt javasoljuk, hogy banki utalással kérje a térítési összeget.
  • Amennyiben a kár jellege helyszíni szemlét igényel, kollégánk minden szükséges óvintézkedést megtesz a biztonságos kárfelvétel érdekében (szájmaszk és lábzsák használata, személyes kontaktusok minimalizálása).

 

Kérjük, ha lázas, betegnek érzi magát, vagy az elmúlt 14 napban külföldön járt és/vagy házi karanténban tartózkodik, kizárólag telefonos és online csatornáinkat használja a kárrendezéshez! Amennyiben ez nem lehetséges, kérjük, halassza el a kárügyintézést! Ebben az esetben is fontos, hogy a további károk megelőzése érdekében megkezdje a kárenyhítést, és készítsen fotókat az eredeti kárról a későbbi ügyintézéshez.

 

 

Csekkes befizetés helyett

Csekkes befizetőknek az alábbi online díjrendezési lehetőségeket ajánljuk:

 

  • Bankkártyás díjfizetés
    • A fenti linkre kattintva rendezheti biztosítási díját.
    • A befizetéshez szükséges szerződésazonosító, amit korábbi küldeményeink bal felső részén talál.

 

  • Rendszeres bankkártyás fizetés
    • Ha még nem tette meg, regisztráljon online ügyfélszolgálatunkra.
    • A felületre történő belépést követően válassza ki szerződését, majd a következő oldalon a Díjadatok menüre kattintva a Díjfizetés módja megnevezés melletti ceruzára kattintva válassza a Rendszeres bankkártyás módot.

 

  • Egyedi utalás
    • Netbankjából átutalással is fizethet.
      • Számlaszámunk: 12001008-00312421-00100004
      • Közleményben a fogyasztó azonosító* számot kell feltűntetni.

 

  • Fizetés mobil alkalmazással: iCsekk, SimplebyOTP
    • Töltse le okostelefonjára a webáruházból (AppStore, Play) az alkalmazást.
    • Regisztrációt követően a csekken található QR-kód segítségével befizetheti a biztosítás díját, valamint csoportosíthatja a különböző szolgáltatók számláit is.

 

  • Csoportos díjbeszedés
    • Az állandó megbízást netbankjában intézheti. A megbízáshoz a következő adatok szükségesek:
      • Kedvezményezett: Aegon Magyarország Általános Biztosító zRt.
      • Kedvezményezett azonosítója: A10389395
      • Szerződés azonosítója a kedvezményezettnél (fogyasztó azonosító*)

 

 

*Mi a fogyasztó azonosító?

A szerződésazonosító az elején kiegészítve egy „A” betűvel + annyi 0-val, hogy az A betűt követő számsor összesen 10 jegyből álljon.

Példák segítségképpen:

Szerződésazonosító: 1234567 -> Fogyasztó azonosító: A0001234567
Szerződésazonosító: 12345678 -> Fogyasztó azonosító: A0012345678
Szerződésazonosító: 123456789 -> Fogyasztó azonosító: A0123456789

 

 

Köszönjük együttműködését, vigyázzunk egymásra!