A kialakult egészségügyi helyzet miatt kérjük, hogy személyes ügyintézés helyett válassza az online ügyintézést.
Hasznos információk a veszélyhelyzet alatti ügyintézéshez.

Ügyintézéshez szükséges nyomtatványok hitelesítése nyomtatás nélkül

A nyomtatás nélküli hitelesítésnek két módja van: az ügyfélkapun történő hitelesítés és az egészségügyi vészhelyzet idejére kialakított rendkívüli (ideiglenes) nyomtatásmentes folyamatunk. Az alábbiakban mindkét lehetőséget részletesen bemutatjuk.

 

Ügyfélkapun történő hitelesítés

FONTOS! Ha így végzi el a hitelesítést, nem lesz szükség az eredeti, kézzel aláírt példány beküldésére.

Ügyfélkapun keresztül akkor hitelesítheti a nyomtatványokat, ha pénzmosási azonosítás nem szükséges. (Ha Ön bármilyen élet- vagy nyugdíjbiztosítással rendelkezik társaságunknál, és még nem végezte el a kötelező ügyfél-azonosítást, a teendőkről ezen a linken tájékozódhat.)

  1. Az ügyintézéshez szükséges digitálisan kitölthető nyomtatványt megtalálja honlapunkon a Dokumentumok menüpontban vagy az Írjon nekünk! felületen a megfelelő ügyintézési típusnál (például a visszavásárlással kapcsolatos igényét az „Új kárbejelentés” menüpont alatt intézheti). Töltse ki digitálisan a PDF-et az Adobe Acrobat Reader alkalmazással, majd mentse le számítógépére.
  2. A PDF hitelesítésének megkezdéséhez keresse fel az alábbi weboldalt: https://niszavdh.gov.hu
  3. Az oldalon válassza ki saját eszközéről az Ön által kitöltött PDF-et. A hitelesítés kiválasztásánál jelölje be a „Hiteles PDF” lehetőséget, és a bal alsó sarokban pipával fogadja el az általános szerződési feltételeket (ÁSZF). Végül kattintson a „Dokumentum elküldése” gombra
  4. Az azonosítás kiválasztásánál jelölje meg az „Ügyfélkapu” opciót, majd kattintson az „Azonosítás” gombra.
  5. Ha még nincs még bejelentkezve az Ügyfélkapun, akkor lépjen be felhasználóneve és jelszava megadásával. Ha már bejelentkezett, akkor nem szükséges újra megtennie.
  6. Töltse le és mentse el a hitelesített nyomtatványt számítógépére. A PDF jobb felső sarkában a hitelesítést követően szerepelnie kell a lenti képen látható bélyegzőnek.
    Bélyegző képe hitelesítéshez
  7. A hitelesített PDF-et csatolja az Írjon nekünk! felületen. Felhívjuk figyelmét, hogy online ügyfélszolgálatunkon regisztrált felhasználóként számos módosítást végrehajthat, így például:
    • módosíthatja személyes adatait
    • befizetheti az aktuális díját
    • díjfizetési módját átállíthatja csekkesről bankkártyásra, vagy egyedi utalásos díjfizetésre.
    • módosíthatja a díjfizetési gyakoriságot.
      Ha még nem regisztrált online ügyfélszolgálatunkra, ezen a linken néhány perc alatt megteheti szerződésazonosítója megadásával.

 

Rendkívüli (ideiglenes) nyomtatásmentes hitelesítés

  1. Az ügyintézéshez szükséges digitálisan kitölthető nyomtatványt megtalálja honlapunkon a Dokumentumok menüpontban vagy az Írjon nekünk! felületen a megfelelő ügyintézési típusnál (például a visszavásárlással kapcsolatos igényét az „Új kárbejelentés” menüpont alatt intézheti). Töltse ki digitálisan a PDF-et az Adobe Acrobat Reader alkalmazással, majd mentse le számítógépére.Töltse ki a PDF-et
  2. Készítsen fotót az alábbi dokumentumokról, amelyek a veszélyhelyzet ideje alatt együttesen helyettesítik az Ön aláírását.
    • Személyi igazolványa mindkét oldaláról
    • Lakcímigazoló kártyája lakcímet tartalmazó oldaláról
    • Kézzel írt rendkívüli nyilatkozatról, amihez mintát az oldal alján talál.
      A fotókat, ahogy a lenti képen látható, felülnézetből, a lappal párhuzamosan, jó fényviszonyok mellett (vagy vakuval) készítse el! Kerülje a dőlt, távoli, és nem a teljes dokumentumot mutató vagy homályos fotók beküldését!Hogyan fotózzunk helyesen
  3. A digitálisan kitöltött nyomtatványt, az igazolványairól és a kézzel írt nyilatkozatáról készült fotókat csatolja az Írjon nekünk! felületen. Felhívjuk figyelmét, hogy online ügyfélszolgálatunkon regisztrált felhasználóként számos módosítást végrehajthat, így például:
    • módosíthatja személyes adatait
    • befizetheti az aktuális díját
    • díjfizetési módját átállíthatja csekkesről bankkártyásra, vagy egyedi utalásos díjfizetésre.
    • módosíthatja a díjfizetési gyakoriságot.
      Ha még nem regisztrált online ügyfélszolgálatunkra, ezen a linken néhány perc alatt megteheti szerződésazonosítója megadásával.Dokumentum csatolása
  4. Az ügy lezárásához fontos, hogy amint lehetősége lesz rá, juttassa el nekünk a nyomtatvány kézzel aláírt, eredeti példányát! Az ügy típusától függően:
    • szükség lehet a kinyomtatott, aláírt példány postai beküldésére;
    • vagy elegendő lehet az aláírt, szkennelt/fotózott dokumentum beküldése az Írjon nekünk! felületen.

Kérjük, hogy a digitálisan kitöltött nyomtatványt őrizze meg, és a veszélyhelyzet végeztével járjon el a lenti táblázatnak megfelelően.

Teendő veszélyhelyzet után

Minta a kézzel írt nyilatkozathoz:

(csak a rendkívüli nyomtatásmentes hitelesítéshez szükséges)

NYILATKOZAT
Alulírott ……………………..……….. (Lakcím:………………………….szül. hely, idő: ………………….……. anyja neve:………….……………..) nyilatkozom, hogy a ……….…………………. számú* nyomtatványon az AEGON Magyarország Zrt.-hez az igényt én nyújtottam be. A nyomtatvány tartalmát megismertem és elfogadom. A nyomtatványban foglalt adatokat, és a kérdésekre adott válaszokat, nyilatkozatokat, valamint az ahhoz csatolt okmánymásolatokat a biztosító részére én adtam meg.

Nyilatkozom, hogy a saját nevemben / nem a saját nevemben hanem ____________(név)___________(anyja neve)______________(szül. hely és idő) járok el.

Nyilatkozom, hogy nem vagyok kiemelt közszereplő, vagy annak közeli hozzátartozója vagy vele közeli kapcsolatban álló személy / kiemelt közszereplő vagyok _____________(milyen tisztség), kiemelt közszereplő közeli hozzátartozója vagyok, kiemelt közszereplővel közeli kapcsolatan álló személy vagyok.

Dátum, helyszín, aláírás

 

*A nyomtatvány száma: az adott nyomtatvány bal alsó sarkában lévő, betűkből és számokból álló azonosító.

Dokumentumok:

File neveMegjegyzésMéretLetöltés
A06 tájékoztató és nyilatkozat marketing célú adatkezelésről ALT-A06-A-190108-digitalis-20032081.17 KB LetöltésElőnézet
A07–K tájékoztató és nyilatkozat egészségügyi adatok kezeléséhez kárrendezés során ALT-A07K-190404-digitalis-20032081.91 KB LetöltésElőnézet
Adatlap azonosításhoz ALT-PMA-200223 digitális404.76 KB LetöltésElőnézet
Szerződő módosító nyilatkozat élet- vagy nyugdíjbiztosítási szerződésekhez ALT-SZMO-200320+ALT-A06-A-190108-digitalis1.60 MB LetöltésElőnézet
Eseti meghatalmazás ALT–EM–180219 - digitális120.08 KB LetöltésElőnézet
Kedvezményezett-jelölő nyilatkozat ALT–KJ–140315 - digitális152.69 KB LetöltésElőnézet
Szerződésmódosítási nyilatkozat lakásbiztosításhoz ALT–SZMI–181024 - digitális104.64 KB LetöltésElőnézet
SZERZŐDŐMÓDOSÍTÓ NYILATKOZAT vagyonbiztosítási szerződésekhez + A06 VU-SZOM-190329+ALT-A06-A-190108-digitalis153.51 KB LetöltésElőnézet
Változásbejelentő változásbejelentő ALT-VB-191107+ALT-A06-A-190108-digitális173.94 KB LetöltésElőnézet
Zálogkötelezetti nyilatkozat ZKNY–FHZB–161208 - digitális98.84 KB LetöltésElőnézet
Adategyeztető nyomtatvány ALT-AE-200320-digitális504.63 KB LetöltésElőnézet
Haláleseti szolgáltatási igénybejelentő HSZ-IB-200320-01+ALT-A07K-190404-digitális227.57 KB LetöltésElőnézet
Jogosult rendelkezési nyilatkozata JR-NY-200320-01-digitális125.86 KB LetöltésElőnézet
Lejárati rendelkezési nyilatkozat LR-NY-200320-01+ALT-A06-A-190108-digitalis220.14 KB LetöltésElőnézet
Személybiztositasi igénybejelentő SZB-IB-200320-01+ALT-A07K-190404-digitális234.16 KB LetöltésElőnézet
Átmeneti díjfizetés szüneteltetést és biztosítási összeg csökkentést igénylő nyilatkozat DSZ-KEBE-NY-200422-digitális112.85 KB LetöltésElőnézet
Élet tartamhosszabbítási nyilatkozat II. TTH-UL-NY-II-200424-digitális84.47 KB LetöltésElőnézet
Élet tartamhosszabbitas nyilatkozat I. TTH-UL-NY-200428-digitális84.70 KB LetöltésElőnézet
Kötvénykölcsön igénylő nyilatkozat KK-ALT-NY-200513-200512-digitális100.19 KB LetöltésElőnézet