Az Aegon Biztosító 2023. augusztus 1-től Alfa Biztosító néven folytatja. Részletek

Válassza a papírmentes ügyintézést!

Ügyintézés | Dokumentumok | Hitelesítés | Beküldés | Környezetbarát megoldás

Miért érdemes?

Gyors, költséghatékony megoldás Önnek:

  • Szkennelés és sorban állás nélkül intézheti ügyeit, így időt takaríthat meg
  • Megspórolhatja a nyomatás és a postára adás költségét is
  • Igénye gyorsabban beérkezik hozzánk, így előbb kezdhetjük meg annak feldolgozását

 

Válassza a papírmentes ügyintézést

 

.

Milyen ügyeket intézhet így nálunk?

 

Szerződésmódosítás
(címváltozás, szerződőváltás, stb.)

Meghatalmazás
(eseti, állandó)

Nyilatkozatok
(kedvezményezett jelölő nyilatkozat, azonosítási adatlap stb.)

Kárbejelentés
(élet-, utas-, vagy kisállat biztosítások esetén stb.)


Töltse ki digitálisan!

A leggyakrabban használt dokumentumaink digitálisan kitölthető változatban letölthetőek

Dokumentumok

.

Hitelesítse egyszerűen!

1. Letöltés és megnyitás

Töltse le, majd nyissa meg Adobe Acrobat Reader alkalmazással a pdf nyomtatványt.

2. Kitöltés

A dokumentumot digitálisan töltse ki, majd mentse le a számítógépére.

3. Hitelesítés

Hitelesítse a saját ügyfélkapu fiókján keresztül (niszavdh.gov.hu) „hiteles PDF” funkcióval a kitöltött nyomtatványát.

  • Az oldalon válassza ki saját eszközéről a kitöltött PDF-et
  • jelölje be a „Hiteles PDF” lehetőséget,
  • a bal alsó sarokban pipával fogadja el az általános szerződési feltételeket (ÁSZF)
  • végül kattintson a „Dokumentum elküldése” gombra
  • Az azonosítás kiválasztásánál jelölje meg az „Ügyfélkapu” opciót, majd kattintson az „Azonosítás”
    gombra.

4. Beküldés

Mentse le a gépére, és küldje el nekünk a hitelesített dokumentumot.

Intézze ügyeit kényelmesen otthonról

.

Hol kezdeményezheti az ügyintézést?

Legegyszerűbben az Írjon nekünk! felületen küldheti be az igényét:

  1. Válassza ki az ügyintézés tárgyát.
  2. Töltse ki a szükséges mezőket.
  3. Csatolmányként töltse fel a digitálisan hitelesített nyomtatványt.

Beküldöm

 

Ha igényét így küldi hozzánk, amellett, hogy időt takarít meg, segít csökkenteni a papírfelhasználást is.


.

Környezetbarát megoldás

Ha minden ügyfelünk digitálisan intézné ügyeit,


1 tonna papírt,


és több mint 150 000 liter, papírgyártáshoz elhasznált vizet takaríthatnánk meg évente.


Miért fontos ez?

Egy idős fa egy év alatt közel 200 kilogramm oxigént termel, ez több, mint amit egy ember egy év alatt felhasznál. Ezért mindannyiunk és a következő generációk érdeke, hogy minél több fát megmentsünk.

Legyünk együtt környezettudatosak!


Az Aegon Biztosító 2023. augusztus 1-től Alfa Biztosító néven folytatja. A névváltással kapcsolatban a Társaság ügyfeleinek semmilyen teendője nincs. Részletek
AlfaGo
×
Tartsa kézben biztosítási ügyeit!
Töltse le mobil applikációnkat most!
Tovább