Lejárat
Tartalmaz lejárati szolgáltatást a szerződésem?
A biztosítási feltételekben szerepel, hogy milyen esetekben nyújtunk kifizetést szerződésére. Kérjük, nézzen utána, hogy az Ön biztosítása tartalmaz-e lejárati szolgáltatást.
Ki jogosult a lejárati szolgáltatásra?
A szerződés megkötésekor, illetve a biztosítási időszak során a szerződő és a biztosított megadhatta a lejárati szolgáltatásra jogosult személyt, azaz a kedvezményezettet. A kedvezményezett módosítására kizárólag a lejárat időpontja előtt, írásban van lehetőség.
Kedvezményezett-jelölő nyilatkozat >>
A jogosult rendelkezhet:
- a szolgáltatás kifizetésének módjáról, illetve
- a szolgáltatási összeg egészének vagy egy részének más biztosításba történő átkönyveléséről.
Mire van szükség a lejárati szolgáltatás kifizetéséhez?
- A 2014.03.15. előtt kötött biztosítás esetén a biztosítás eredeti kötvényére, tagsági könyvére, vagy fedezetet igazoló dokumentumára illetve a 2014.03.15-e után kötött biztosítások esetén a jogosultság igazolására.
- A kitöltött és aláírt “Lejárati rendelkezési nyilatkozat“-ra, amelyben a kifizetésre jogosult a szolgáltatás felhasználásáról rendelkezik. Egynél több kedvezményezett esetén, kedvezményezettenként a “Lejárati rendelkezési nyilatkozat 1. melléklet“-et, kiskorú, cselekvőképtelen vagy korlátozottan cselekvőképes kedvezményezett esetén a “Lejárati rendelkezési nyilatkozat 2. melléklet“-et kell kitölteni. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy a jogosultak adják meg a nyilatkozaton telefonszámukat és e-mail címüket is.
- A szolgáltatásra jogosult személyének azonosítására, amely a személyes iratok bemutatásával történhet:
- tanácsadóinknál – kérjük, hívja a +36-1-477-4800-as telefonszámunkat, ahol a 23-as menüpont kiválasztásával azonnal tanácsadói látogatást kérhet ügyintézőnktől, illetve információt kaphat a lejáró szerződésével kapcsolatos további teendőkről is,
- kiemelt ügyfélszolgálati irodáinkban >>
- értékesítési partnereinknél >>
- illetve személyazonosító dokumentumok (személyi igazolvány, lakcímkártya) másolatának beküldésével.
A biztonságos kifizetés érdekében fontosnak tartjuk a személyes azonosítást!
Kérjük, hogy az alábbi címre küldje a lejárati szolgáltatás igénybevételéhez szükséges iratokat:
AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.
Országos Kárrendezési Központ
9701 Szombathely
Pf. 63
Jó, ha tudja!
- A törvényi rendelkezések miatt előfordulhat (pl. kiskorú kedvezményezett), hogy az igény rendezéséhez további igazolásra, illetve nyilatkozatra lesz szükség.
- Amennyiben a lejárati összeg nagysága miatt a törvényi előírások értelmében további azonosítás indokolt (pénzmosási átvilágítás), tanácsadó vagy kárszakértő munkatársunk készséggel segít a nyomtatvány kitöltésében, illetve igénye szerint ügyfélszolgálati irodánkat is felkeresheti. FATCA nyilatkozat
Lejárt életbiztosítás
Kedves Ügyfelünk!
Amennyiben Önnek vagy családtagjának, korábban lejárt életbiztosítással kapcsolatban információra van szüksége, ebben a pdf fájlban szerződésszám alapján be tudja azonosítani a szerződést. Kérdés esetén a +36-1-477-4800-ás telefonszámon állunk rendelkezésére.