Lejárat

Tartalmaz lejárati szolgáltatást a szerződésem?

A biztosítási feltételekben szerepel, hogy milyen esetekben nyújtunk kifizetést szerződésére. Kérjük, nézzen utána, hogy az Ön biztosítása tartalmaz-e lejárati szolgáltatást.

Ki jogosult a lejárati szolgáltatásra?

A szerződés megkötésekor, illetve a biztosítási időszak során a szerződő és a biztosított megadhatta a lejárati szolgáltatásra jogosult személyt, azaz a kedvezményezettet. A kedvezményezett módosítására kizárólag a lejárat időpontja előtt, írásban van lehetőség.

Kedvezményezett-jelölő nyilatkozat >>

A jogosult rendelkezhet:

  • a szolgáltatás kifizetésének módjáról, illetve
  • a szolgáltatási összeg egészének vagy egy részének más biztosításba történő átkönyveléséről.

Mire van szükség a lejárati szolgáltatás kifizetéséhez?

  • A 2014.03.15. előtt kötött biztosítás esetén a biztosítás eredeti kötvényére, tagsági könyvére, vagy fedezetet igazoló dokumentumára  illetve a 2014.03.15-e után kötött biztosítások esetén a jogosultság igazolására.
  • A kitöltött és aláírt “Lejárati rendelkezési nyilatkozat“-ra, amelyben a kifizetésre jogosult a szolgáltatás felhasználásáról rendelkezik. Egynél több kedvezményezett esetén, kedvezményezettenként  a “Lejárati rendelkezési nyilatkozat 1. melléklet“-et, kiskorú, cselekvőképtelen vagy korlátozottan cselekvőképes kedvezményezett esetén a “Lejárati rendelkezési nyilatkozat 2. melléklet“-et kell kitölteni. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy a jogosultak adják meg a nyilatkozaton telefonszámukat és e-mail címüket is.
  • A szolgáltatásra jogosult személyének azonosítására, amely a személyes iratok bemutatásával történhet:
    • tanácsadóinknál – kérjük, hívja a +36-1-477-4800-as telefonszámunkat, ahol a 23-as menüpont kiválasztásával azonnal tanácsadói látogatást kérhet ügyintézőnktől, illetve információt kaphat a lejáró szerződésével kapcsolatos további teendőkről is,
    • kiemelt ügyfélszolgálati irodáinkban >>
    • értékesítési partnereinknél >>
    • illetve személyazonosító dokumentumok (személyi igazolvány, lakcímkártya) másolatának beküldésével.

A biztonságos kifizetés érdekében fontosnak tartjuk a személyes azonosítást!

Kérjük, hogy az alábbi címre küldje a lejárati szolgáltatás igénybevételéhez szükséges iratokat:

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.
Országos Kárrendezési Központ
9701 Szombathely
Pf. 63

Jó, ha tudja!

  • A törvényi rendelkezések miatt előfordulhat (pl. kiskorú kedvezményezett), hogy az igény rendezéséhez további igazolásra, illetve nyilatkozatra lesz szükség.
  • Amennyiben a lejárati összeg nagysága miatt a törvényi előírások értelmében további azonosítás indokolt (pénzmosási átvilágítás), tanácsadó vagy kárszakértő munkatársunk készséggel segít a nyomtatvány kitöltésében, illetve igénye szerint ügyfélszolgálati irodánkat is felkeresheti. FATCA nyilatkozat

 

Lejárt életbiztosítás

Kedves Ügyfelünk!

Amennyiben Önnek vagy családtagjának, korábban lejárt életbiztosítással kapcsolatban információra van szüksége, ebben a pdf fájlban szerződésszám alapján be tudja azonosítani a szerződést. Kérdés esetén a +36-1-477-4800-ás telefonszámon állunk rendelkezésére.