A kialakult egészségügyi helyzet miatt kérjük, hogy személyes ügyintézés helyett válassza az online ügyintézést.
Hasznos információk a veszélyhelyzet alatti ügyintézéshez.

E-ON Otthonangyal

Otthonangyal és Otthonangyal Csepp csoportos háztartási asszisztencia biztosítás

Az EON áramszolgáltató lakossági ügyfelei az Otthonangyal és Otthonangyal Csepp háztartási asszisztencia csomagok közül választhatnak. A nap 24 órájában fogadjuk ügyfeleink hívását, vészhelyzet esetén garantáltan 4 órán belül házhoz megyünk, és a költségek átvállalásával elhárítjuk a problémát, nem vészhelyzeti probléma esetén pedig szakembert ajánlunk, illetve Otthonangyal Csepp csomag választása esetén még csőtörés miatt elfolyt víz értékét is megtérítjük.

Milyen esetekben nyújtunk segítséget?

Vészhelyzet elhárítása villanyvezeték, gázvezeték, vízvezeték, lefolyórendszer / csatorna (szennyvízkiömléssel járó dugulás) meghibásodása miatt:

A vészelhárítás költségeit bruttó 32 000 Ft mértékig átvállaljuk, külön eseményekhez kapcsolódóan biztosítási időszakonként (évente) 3 alkalommal.

Információadás szakemberekről

Honnan szerezzünk megbízható segítséget? Ebben is segítünk Önnek. Munkatársaink megbízható szakembert ajánlanak Önnek.

Elfolyt víz értékének megtérítése*

Igazolt csőtörés miatt elfolyt víz értékének megtérítése bruttó 32 000 Ft-ig biztosítási időszakonként (évente) 1 alkalommal.
*kizárólag Otthonangyal Csepp csomag választása esetén

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy az Otthonangyal szolgáltatásunk vészelhárítási részét csak vészhelyzetekben tudja igénybe venni: azaz olyan körülmények esetén, melyek sürgős – szakiparosi – beavatkozást kívánnak a további károk és balesetveszély megelőzése érdekében. Szakembereink a vészelhárítás kerestében villanyszerelés, gázvezeték-szerelés, vízvezetés-szerelés és szennyvízkiömléssel járó dugulás elhárításkor vannak segítségére.
Forduljon hozzánk bizalommal akkor is, ha nincs vészhelyzet, hogy megbízható szakembert ajánlhassunk Önnek Otthonangyal szolgáltatásunk segítségnyújtási részeként.

Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy számtalan és sokféle vészelhárítási eset előfordulhat, ezért ezek teljes körű felsorolása nem lehetséges, illetve egyes helyezetek esetében nem határozható meg előre, hogy azok vészhelyzetnek minősülnek-e.

Ezért szeretnénk az alábbiakban néhány példán keresztül bemutatni, hogy Otthonangyal szolgáltatásunk keretében milyen események minősülhetnek vészhelyzetnek (költségvállalásos események) és melyek lehetnek azok, amik nem minősülnek vészhelyzetnek és így biztosítási eseménynek sem (azaz a biztosító nem téríti meg a munka költségét), de szerződött partnerünk megbízható szakembert tud ajánlani a munkálatok elvégzéséhez (költségtérítéses események).

További információ: www.eon.hu/otthonangyal

Kérdés esetén keressen minket: otthonangyal@eon-hungaria.com; 9002 Győr, Pf. 205.

Vészhelyzet esetén hívja a 06 1/458 44 92 telefonszámot!

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a jelen tájékoztatásra a Gazdasági Versenyhivatal előtti Vj/76/2015. számú versenyfelügyeletei eljárásra tekintettel kerül sor. Az ügyben hozott döntés a www.gvh.hu című oldalon megtalálható.

A vészelhárítási helyzetek és az annak nem minősülő helyzetek leggyakoribb esetei

Vészelhárítási helyzetek

Költségvállalásos események (ügyfél részére díjmentes a biztosítási összeghatárig)

Villanyszerelés:

  • Konyhában szikrázott a mennyezeti lámpa vezetéke a hálózati bekötésnél, a lakás egészében nincs áram
  • A lakás főbiztosíték táblájánál durranás hallatszott, elment az áram a lakás két helyiségében
  • A fürdőszobában égett szag van, nincs áram a lakás többi részében

Vízvezeték-szerelés:

  • Az egyik fürdőszoba falon folyamatosan terjedő vizesedés észlelhető, csőtörés valószínűsíthető
  • A konyhai mosogató alatti flexibilis csőből folyamatosan csepeg a víz, áztatja a fürdőszoba szekrényt
  • Családi ház udvarán a kerti csap elzáró szelepe nem zárható el, folyik a víz

Dugulás-elhárítás:

  • Konyhában a mosogatógép működése közben a mosogatóba jön vissza a víz
  • Fürdőszobai kádban leengedett víz az padló összefolyón keresztül elárasztja a helyiséget
  • Családi házban víz leengedés következtében az udvaron található a vízakna telítődik

Gázvezeték-szerelés:

  • Konyhában gáztűzhely közelében gázszag érezhető, szakember megállapítása alapján a bekötővezetékből történik szivárgás
  • Fűtés szezonon kívül a nappaliban gáz szag érezhető
  • Előszobában gázszivárgás észlelhető / sistergés hallható, az előszobában nincsen gázkészülék

Vészhelyzetnek nem minősülő helyzetek

Költségtérítéses események (ügyfél a szolgáltató felé közvetlenül rendezi)

Villanyszerelés:

  • Fürdőszobai villany vízmelegítő nem ad meleg vizet
  • A nappali egyik villanykapcsolója nem működik megfelelően
  •  Lakásban található lámpa izzója kiégett

Vízvezeték-szerelés:

  • Fürdőszobai mosdó csaptelepe csepeg, csere szükséges
  • Vízóránál található golyóscsap meghibásodás
  • Családi ház főelzáró csapja nyitott állásban található, ennek ellenére nincs víz az egész házban

Dugulás-elhárítás:

  • Konyhai mosogatóból történő lassú vízlefolyás
  • Fürdőszoba padló összefolyóból szokatlan hangok és kellemetlen szagot érkeznek
  • A kerti emésztő gödör nem volt az utóbbi időben tisztítva, ezért a házon belül dugulás észlelhető

Gázvezeték-szerelés:

  • Konyhai gáztűzhely egyik gázrózsája nem működik
  • CO jelző riasztása esetén más jelenség nem tapasztalható (pl. gázszag)
  • Fürdőszobai átfolyós vízmelegítő nem kapcsol be, nem ad meleg vizet

Szolgáltatási tábla

Otthonangyal

Vészelhárítás Információadás és szakiparos ajánlás
villanyszerelés villanyszerelés
vízvezeték-szerelés gázvezeték-szerelés
gázvezeték-szerelés vízvezeték-szerelés
szennyvízkiömléssel járó dugulás elhárítás dugulás elhárítás
zárszerelés
üvegezés
tetőfedés

A vészelhárítás költségeinek térítése bruttó 32 000 Ft mértékig, külön eseményekhez kapcsolódóan biztosítási időszakonként (évente) 3 alkalommal.

Otthonangyal Csepp

Vészelhárítás Költségtérítés Információadás és szakiparos ajánlás
villanyszerelés csőtörés miatt elfolyt víz értékének megtérítése villanyszerelés
vízvezeték-szerelés gázvezeték-szerelés
gázvezeték-szerelés vízvezeték-szerelés
szennyvízkiömléssel járó dugulás-elhárítás dugulás-elhárítás
zárszerelés
üvegezés
tetőfedés

A vészelhárítás költségeinek térítése bruttó 32 000 Ft mértékig, külön eseményekhez kapcsolódóan biztosítási időszakonként (évente) 3 alkalommal. Igazolt csőtörés miatt elfolyt víz értékének megtérítése bruttó 32 000 Ft mértékig biztosítási időszakonként (évente) 1 alkalommal.

Mennyibe kerül?

Az Otthonangyal szolgáltatás díja havi 300 Ft (3600 Ft/év), míg az Otthonangyal Csepp szolgáltatás havi 499 Ft (5988 Ft/év), melyet E.ON számlájával együtt tud kiegyenlíteni.

A tájékoztatás nem teljes körű, a részletek a Kapcsolódó dokumentumok alatt lévő „Általános szerződési feltételekben” találhatók.

Kapcsolódó dokumentumok

Otthonangyal Partner csoportos balesetbiztosítás

Az EON áramszolgáltató lakossági ügyfelei egyéni és családi balesetbiztosítási csomagok közül választhatnak. Egyéni csomag esetén a biztosítás az EON áramszolgáltató lakossági ügyfelére terjed ki, családi csomag választása esetén az EON áramszolgáltató lakossági ügyfele és a vele azonos állandó lakcímre bejelentett közeli hozzátartozója valamint élettársa minősül biztosítottnak. A biztosítási fedezet 73 éves korig igényelhető és 75. éves korig érvényes.

Szolgáltatási tábla

Otthonangyal Partner

Baleseti halál 1 000 000 Ft
Baleseti rokkantság 1-100%
(a rokkantság mértékének arányában a biztosítási összeg arányos része)
max. 1 000 000 Ft
Baleseti kórházi napi térítés 1-50 nap 5 000 Ft / nap
Baleseti csonttörés 25 000 Ft
Baleseti műtét
kiemelt műtét 500 000 Ft
nagy műtét 100 000 Ft
közepes műtét 50 000 Ft
kis műtét 25 000 Ft
Baleseti költségtérítés 25 000 Ft
24 órás telefonos orvosi asszisztencia

Mennyibe kerül?

Az Otthonangyal Partner Egyéni csomag díja havi 499 Ft (5988 Ft/év), míg a Családi csomag díja 899 Ft (10 788 Ft/év), melyet E.ON számlájával együtt tud kiegyenlíteni.

Mi a teendő baleset esetén?

Amennyiben baleset történik, azt írásban 30 napon belül jelenteni kell az Aegon Biztosító (Aegon Magyarország Biztosító Zrt., 1091 Budapest Üllői út 1. Csoportos Biztosítások Üzletág vagy eonbaleset@aegon.hu). A kárbejelentéshez szükséges nyomtatvány a “Kapcsolódó dokumentumok” alatt található vagy kérésre az Aegon Biztosító +36 1 476-5609 telefonszámon vagy eonbaleset@aegon.hu e-mailcímen elérhető ügyfélszolgálata kiküldi.

A tájékoztatás nem teljes körű, a részletek a Kapcsolódó dokumentumok alatt lévő „Biztosítási feltételekben” találhatók.

 

Kapcsolódó dokumentumok

File neveMegjegyzésHatályosMéretLetöltés
Tájékoztató 34.98 KB LetöltésElőnézet
Biztosítási feltételek 1.03 MB LetöltésElőnézet

Kárbejelenő nyomtatványok:

File neveMegjegyzésHatályosMéretLetöltés
Haláleseti bejelentő CSB–HB–EON–18051655.79 KB LetöltésElőnézet
Baleseti bejelentő CSB–BAB–EON–18051659.01 KB LetöltésElőnézet