Legyen tiszta! Tiszta online!

Kálmán már regisztrált az online ügyfélszolgálatra.
És Ön?

Ismerje meg Kálmán személyes történetét!

Nézzen be az Anonim Analógok gyűlésre, ahol megtudhatja, hogy milyen régi, berögzült szokásairól vall Kálmán eddigi ügyintézései kapcsán.

Kálmán vagyok,
30 napja csekkmentes
Mit áll be elém????
Kálmán a „menüfil”
Kálmán

„Tegnap regisztráltam az online ügyfélszolgálatra.
Regisztrált felhasználó lettem!”

A regisztráció legfeljebb 2 perc és csupán néhány kattintás volt.

Miért éri meg Önnek is regisztrálni az online ügyfélszolgálatra?

egy helyen kezelheti a szerződéseit
ellenőrizheti szerződése minden fontos adatát, beleértve a díjrendezettséget
0-24 órában bármikor intézkedhet

Ilyen egyszerű a regisztráció:

1. A Regisztrálok gombra kattintva kezdheti el a folyamatot, amelyhez szerződésazonosítójára lesz szüksége. Ezt megtalálja biztosítási kötvényén, vagy korábbi postai/e-mailes küldeményeinken.

2. A regisztrációs adatok megadása után megerősítő e-mailt küldünk Önnek, az abban szereplő linkre kattintva aktiválhatja fiókját.

3. Gratulálunk! Ön is regisztrált felhasználó lett! Jelszavát jegyezze meg, hogy legközelebb is bármikor, könnyen és gyorsan beléphessen az online ügyfélszolgálatra.

+ Remek hírünk van! Ha több szerződése van, elég az egyikkel regisztrálnia, és fiókjában megjelenik minden további szerződés, amelynél Ön a szerződő. Ugye milyen egyszerű?

Nálunk a legjobb kezekben van!

Az Aegon Magyarország elsők között nyerte el a "KIEMELKEDŐ DIGITÁLIS BIZTOSÍTÓ" DJP partner védjegyet digitális szolgáltatásaink elismeréseként.

Biztosítási ügyeit online ügyfélszolgálati fiókjában gyorsan és biztonságosan kezelheti:

  • ügyeit azonnal intézheti, nem kell sorszámot húznia vagy telefonos ügyintézőre várnia
  • online díjfizetés és díjrendezettség ellenőrzése
  • Írjon nekünk!: hatékony online kommunikációs csatorna, amely végig segíti Önt az ügyintézés során
  • e-kapcsolat: küldeményeit online fiókjába küldjük, ahol utólag is bármikor visszakeresheti azokat, mindent megtalál egy helyen
  • nincs nyitvatartási idő, amihez alkalmazkodnia kell, akkor intézkedhet, amikor Önnek a legkényelmesebb
  • mindössze pár kattintással elintézheti biztosítási ügyeit, online ügyfélszolgálatunkat folyamatosan ügyfeleink, az Ön igényeire szabva fejlesztjük