Az e-biztosításra koncentrál az AEGON

Szolgáltatási színvonalának további emelését, az ügyfelek teljes körű kiszolgálását helyezi előtérbe az AEGON Magyarország. A kötelezőhöz és a Cascohoz választható többletszolgáltatásokkal a társaság ügyfelei nagyobb biztonságban érezhetik magukat az utakon. A biztosító ügyfeleinek ingyenesen rendelkezésére bocsátja az autósokat segítő – speciálisan a társaság részére fejlesztett – mobiltelefon alkalmazásokat, az AEGON-Angyalt. A biztosító kiemelt hangsúlyt helyez elektronikus szolgáltatásainak bővítésére; meglévő és új ügyfelei jelentős kedvezményt kapnak, amennyiben vállalják, hogy biztosítással kapcsolatos levelezésüket elektronikusan intézik.

A 2010-es 12 százalékos mérséklődés után 2011 első félévében (az előző év azonos időszakával összehasonlítva) 13 százalékkal csökkent a biztosítási piac kötelező gépjármű-felelősség biztosításból származó árbevétele, miközben a társaságok a költségek jelentős emelkedésével is szembesültek. Reálértéken számolva a kötelezőből származó piaci díjbevétel a 2000-ben mért szintnél 12 százalékkal kevesebb az idén, miközben az elmúlt bő tíz esztendőben 2,8 millióról 3,6 millióra emelkedett a közúti közlekedésben részt vevő járművek száma. Az elmúlt évek kötelező biztosítási kampányának nagy nyertesei valójában jelentős vesztesek lettek.

Az AEGON Magyarország a 2012-es kampányban kitart a korábban hangoztatott elvei mellett. Továbbra sem száll be a piaci árháborúba, átlátható díjrendszerrel kívánja megnyerni az általa kiemelten fontosnak tartott célcsoportot, és ügyfelei teljes körű, minőségi kiszolgálására helyezi a hangsúlyt. „Nem szabad elfelejteni, hogy még mindig többségben vannak azok a járműtulajdonosok, akik számára nem csak és kizárólag az ár a döntő szempont, így nem váltanak minden évben társaságot. De az utóbbi években már a biztosítót váltó mintegy másfélmillió ügyfél sem mindig a legolcsóbb ajánlatot választotta, hanem figyelembe vette az ügyfélkiszolgálás minőségét, vagy éppen az elérhető többletszolgáltatásokat is a szerződéskötésnél” – hangsúlyozta Szombat Tamás, az AEGON Magyarország nem-életbiztosításokért felelős vezérigazgató-helyettese.

Ezért az AEGON Magyarország 2012-re olyan szolgáltatási csomagot kínál a kötelező biztosítás mellé, amely a maga nemében egyedülállónak számít a piacon. A modul-rendszerű biztosítással az ügyfelek olyan kockázatokat védhetnek ki, amelyet eddig a biztosítók jellemzően csak a casco mellé kínáltak. A díjkalkulátorokban nehezen megjeleníthető többletszolgáltatások a közlekedésben gyakori problémákra kínálnak megoldást. Az assistance szolgáltatás igénybevételével a műszaki hiba (például a lemerült akku, a kilyukadt hűtő), vagy a saját hibás balesetben menetképtelenné vált jármű javítása oldható meg – akár a helyszínen, de ha szükség van erre, akkor a legközelebbi szervizben. Amennyiben a javítás egy napnál tovább tart, bérjármű igénybevételére is van lehetőség. Köthető a kötelező mellé egész évben érvényes utasbiztosítás, kátyúkár valamint vadkárbiztosítás is.

Az AEGON Magyarország ügyfelei a közlekedésüket segítő – mobiltelefonra letölthető – alkalmazásokat is kapnak – ingyen. Az AEGON-Angyal IOS (IPhone, IPad) és Android operációs rendszereken futó alkalmazása segít elkerülni a dugókat, vagy megtalálni a közelben lévő parkolóházakat és azt is megmondja, mennyibe kerül ott megállni. A segítségnyújtás menüpont pedig nem csupán segít eligazodni az autós műszerfal ikonjainak rengetegében, de beépített assistance szolgáltatással is rendelkezik. A bajba került autós bármikor egyszerűen hívhat segítséget, akkor is, ha éppen nem tudja a pontos címet. Az applikáción keresztül kapcsolatot létesítve az ügyfélszolgálat megkapja a GPS-koordinátákat és azonnal a helyszínre irányíthatja a kért segítséget.

A kötelező tarifák esetében az AEGON idei újítása az elektronikus ügyintézésre adott ePosta kedvezménye, ami a nem is annyira távoli jövőben sokkal többet is jelenthet, mint annak elismerését, hogy az elektronikus ügyintézés környezet- és költségkímélő megoldás. Az AEGON Magyarország a jövőben kiemelt figyelmet fordít az e-biztosítások fejlesztésére, és ezzel ügyfelei kényelmének növelésére, kiszolgálásuk gyorsítására. Így az ePosta szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek – akik megadják mobiltelefonszámukat, e-mailcímüket és vállalják, hogy ügyeiket elektronikusan intézik és regisztrálnak is az erre szolgáló felületen – nem csak kedvezményt kapnak a biztosítási díjból, hanem a jövőben többletszolgáltatásokat is igénybe vehetnek. „Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink a számukra legkényelmesebb módon érhessenek el bennünket. A biztosítóknak a korábbinál szélesebb körű elektronikus szolgáltatásokat kell kínálniuk, akár mobiltelefonos applikációk, vagy saját internetes szolgáltatásaik fejlesztésének formájában” –  mondta erről Szombat Tamás vezérigazgató-helyettes.

A korábban alkalmazott kedvezményrendszer legfőbb eleme változatlanul megmarad: az AEGON – a piacra egyébként általa bevezetett –  partner-kedvezményt megtartja, és amennyiben ügyfele rendelkezik nála lakásbiztosítással (vagy a kötelezővel együtt köt egyet) jelentős ármérséklést érhet el. Idén is kapnak kedvezményt azok, akik rendelkeznek casco-biztosítással, és a társaság 2012-ben is ugyanolyan előnyben részesíti azokat, akik év közben vásárolnak járművet – azaz a társaság meghirdetett elveihez híven továbbra sem kínál kampány-kedvezményt, az új ügyfelek pedig az alapdíjakból legfeljebb 10 százalékos engedményt érhetnek el. A 2012-es tarifarendszer tehát a meglévő ügyfeleknek, a rutinosabb, balesetmentes vezetőknek, valamint a vidéki városokban élőknek kínál különösen előnyös díjfeltételeket.

Az AEGON Magyarország szerint nem csak az együttkötési kedvezmények, hanem az ügyfelek saját érdeke miatt is érdemes figyelmet fordítani a kötelező mellett a casco biztosításokra. A gépjármű biztosítások területén egyre inkább terjedő moduláris biztosításokkal már viszonylag csekély anyagi ráfordítással biztonságban tudhatják a családok – a lakás után – a második legértékesebb vagyontárgyukat. Az AEGON Magyarország három éve kínálja a használt autókra is érvényesíthető termékét, amelyben az autós határozza meg, hogy mely kockázatokra milyen kártérítést kér – így egyéni mérlegelés alapján maga határozhatja meg a fizetendő díjat is.

 

Kötelező biztosítás kalkulátor »

Ossza meg az ismerőseivel!
Az oldal utolsó módosításának dátuma: 2014. július 28.

Email küldése
X