Kalkuláljon online és nézze meg kedvezményeinket

Kötelező
biztosítás
Lakás
biztosítás
Nyugdíj
biztosítás
CASCO
biztosítás
Kisállat
biztosítás
Baleset
biztosítás

 

A veszélyhelyzet alatti ügyintézéshez hasznos információkat itt talál. Kérjük, ha teheti, továbbra is válassza online ügyfélszolgálatunkat!
Tájékoztatás adatvédelmi incidensről Kertváros ALFA Értékesítési Ügynökség ügyfélköre részére


Tájékoztatás a január 28-i átmeneti hálózati problémáról

Tisztelt Ügyfeleink!

2021. január 28-án 13:08 – 14:25 között előre nem tervezett hálózati probléma miatt online és telefonos ügyfélszolgálatunkon nem tudtuk fogadni a megkereséseiket. Erről társaságunk hivatalos facebook oldalán tájékoztattuk Önöket.

Abban az esetben, ha a fenti időtartam alatt szerettek volna ügyet intézni, de nem tudtak kapcsolatba lépni velünk, elnézésüket kérjük. Az átmeneti zavar elhárítását követően biztosítási ügyeiket ismét a megszokott formában, zavartalanul intézhetik valamennyi ügyfélszolgálati csatornán.

Aegon Magyarország Zrt.

 

Ügyfeleink mellett állunk a bajban

gyors karrendezes

Ügyfeleink átlagosan a kárbejelentéstől számított 6. napon megkapják a kárösszeget.

23 millio forint

Óránként ennyit fizetünk ki kárt szenvedett Ügyfeleinknek.

elegedettek velunk

Ügyfeleink független értékelése alapján az Év Ügyfélbarát Biztosítója lehettünk 2017-ben.

Személyre szabott biztosítások - személyes találkozó nélkül!

Kötelező biztosítást szeretnék kedvezménnyel!

Kalkulálok

Otthonomat szeretném biztosítani

Kalkulálok

A családom tagjait szeretném biztosítani

Kalkulálok

Hírek, sajtóközlemények

A Vienna Insurance Group (VIG) tájékoztatása szerint Magyarország Belügyminisztériuma nem adott engedélyt az Aegon Magyarország külföldi befektető által tervezett akvizíciójára.

Tudta, hogy leggyorsabban online intézheti biztosítási ügyeit? Ráadásul most egy nemes célt is támogathat, és értékes ajándékot nyerhet.

Mást gondolnak a munkáról, másképp tervezik a jövőt, és a nyugdíjas évekre is máshogyan készülnek a 20-29 évesek, mint a megelőző generációk.

Blog

Chatbot, használat alapú casco biztosítás, távoli kárrendezés. A digitalizációnak köszönhetően társaságunknál is egyre több insurtech-fejlesztés, innovatív alkalmazás, termék vagy eszköz jelenik meg, amelyek ügyfeleink számára gyorsabb, kényelmesebb és hatékonyabb biztosítási ügyintézési megoldásokat tesznek lehetővé.

A világjárvány alatt megszokottá vált home office munkavégzés jelentős kiberbiztonsági kockázatot hordoz magában, hiszen a digitális technológia egyszerűbbé és gyorsabbá válásával az adatvisszaélésekre irányuló kísérletek is gyakoribbak lettek. Egyre többször előtérbe kerülnek azok az információbiztonsági fenyegetések, adathalász kísérletek (Phishing) amelyekkel találkozhatunk, és amelyek révén veszélybe kerülhetnek saját és munkahelyünk adatai, informatikai rendszerei is. A zsarolóvírusok […]

Podcast sorozatunk 2. részében nőnap alkalmából 3 női kollégával beszélgetett Hermann Irén a járványhelyzet kihívásairól, a nőkre nehezedő nyomásról és az Aegon nőknek szóló termékeiről.