A kialakult egészségügyi helyzet miatt kérjük, hogy személyes ügyintézés helyett válassza az online ügyintézést.
Hasznos információk a veszélyhelyzet alatti ügyintézéshez.

Online elérhetőségünk megváltozott

Ügyfeleinktől a jövőben online csak az Írjon nekünk! felületen fogadunk üzenetet. Az „ugyfelszolgalat@aegon.hu” elérhetőség megszűnt.

A jövőben online csak az Írjon nekünk! felületen fogadunk üzenetet ügyfeleinktől. Az „ugyfelszolgalat@aegon.hu” elérhetőségünk megszűnt, így az ide küldött leveleket már nem tudjuk fogadni.

Fontos, hogy az Írjon nekünk! felületen történő üzenetküldéshez szükség van a szerződésazonosító megadására.

Ezért jó az Írjon nekünk!

  • Megadott témák közül lehet választani
  • Könnyen áttekinthető a levelezési folyamat
  • Azonnal szakértőhöz kerül az igény

Két helyről érhető el

  • Honlapunkon az Ügyintézés menüpontban.

Honlapunkon az Ügyintézés menüpontban.

  • Online ügyfélszolgálatunkon a bal oldali menüpontok között.

2)	Online ügyfélszolgálatunkon a bal oldali menüpontok között.

A hatékony kapcsolattartáshoz ajánljuk online ügyfélszolgálatunkat, ahol ügyfeleink a belépés után azonosítva írhatnak nekünk, így nem kell minden alkalommal megadniuk adataikat. A személyes fiók létrehozásához a szerződésazonosító, a születési dátum és az e-mail cím megadására van szükség.