3D Secure ügyféltájékoztatás az online bankkártyás befizetésekről

Tájékoztatjuk, hogy 2020. december 1 után változik az online bankkártyás fizetési folyamatunk az európai uniós szabályozásnak (2015/2366/EU irányelv, (PSD2) és az ezen alapuló további szabályok) való megfelelés érdekében.

A jövőben online díjfizetési oldalunkról csak úgy hajtható végre fizetési művelet ha egy meghatározott – az eddiginél bővebb – adatkört (lakcím, e-mail cím) átadunk a tranzakcióban részt vevő pénzügyi szolgáltatóknak.

A cél az online bankkártyás fizetés biztonságának növelése és a csalások megelőzése, így mindez az Ön biztonságát is szolgája.

Mi változik, amikor az Aegonnál biztosítási díjat fizet?

Azért, hogy sikeresen átirányíthassuk az online fizetési felületre, az alábbi lépéseket kell megtennie, amikor fizetést kezdeményez:

  1. Válassza ki, hogy a fizetésre használt bankkártya birtokosa megegyezik-e az Aegonnal szerződő személlyel!
  2. Ellenőrizze* vagy adja meg a fizető (!) lakcímét és emailcímét az erre kijelölt mezőben!
  3. Olvassa el a bankkártyás fizetésre vonatkozó új adatkezelési tájékoztatónkat

*Ha a szerződő és a fizető ugyanaz a személy, automatikus kitöltéssel segítjük ügyfeleinket a gyors ügyintézésben.

Az adatokat továbbítjuk a SimplePay rendszert üzemeltető OTP Mobil Kft.-n keresztül a kártyát kibocsátó bank, illetve a kártyatársaság részére. Ők a bankkártyával való visszaélések kiszűrése érdekében elvégzik a fizetési művelet azonosítását.

A csupán néhány másodperces művelet után a SimplePay felületén a szokásos kártyaadatok (név, bankkártya száma, lejárat dátuma, ellenőrző kódja) megadásával végrehajthatja a fizetést.