A kialakult egészségügyi helyzet miatt kérjük, hogy személyes ügyintézés helyett válassza az online ügyintézést.
Hasznos információk a veszélyhelyzet alatti ügyintézéshez.

Közlemény

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük, hogy társaságunkat tisztelte meg bizalmával szerződése megkötésekor.

Tájékoztatjuk, hogy a 2017. május 25-én honlapunkon közzétett, majd 2019. január 10-én pontosított, a szerződési feltételek változásával kapcsolatos Közleményünkben az alábbi kiegészítéseket eszközöltük.

A Közlemény 4. vastag betűvel szedett bekezdése helyesen a következő.

Amennyiben Ön Prémium (WIA-01) életbiztosítással, vagy Prestige (WIA-02) életbiztosítással, vagy VIVA (WIA-00) életbiztosítással, vagy Aegon Relax Nyugdíjbiztosítással (NYIA-03), vagy Aegon Tempo Nyugdíjbiztosítással (NYIA-04), vagy Aegon Prémium Nyugdíjprogrammal (NYIA-01), vagy Aegon Prestige Nyugdíjprogrammal (NYIA-02) rendelkezik, úgy a biztosítási feltételek következő pontjai 

  • Aegon Prémium életbiztosítás (WIA-01), Aegon Prestige életbiztosítás (WIA-02) és Aegon VIVA életbiztosítás (WIA-00) esetében: 4.2., 4.2.5., 5.6.1., 6.6., 21.1., 21.2. és 23.3.1.
  • Aegon Prémium Nyugdíjprogram (NYIA-01) és Aegon Prestige Nyugdíjprogram (NYIA-02) esetében: 4.2., 5.6.1., 6.6., 21.1., 21.2., és 23.3.1.
  • Aegon Relax Nyugdíjbiztosítás (NYIA-03) esetében: 3.2., 4.6.1., 5.6., 17.1., 17.2. és 19.4.a
  • Aegon Tempo Nyugdíjbiztosítás (NYIA-04) esetében: 3.2., 4.6.1., 5.6., 20.1., 20.2. és 22.3.1.

2017. május 25-i hatállyal az alábbiak szerint módosulnak:

A kiadott szabályzatoktól eltérően, a biztosító a biztosítási szolgáltatások kifizetésének vagy a biztosítási szerződés módosításának nem szabja feltételül a biztosítási kötvény bemutatását vagy visszaszolgáltatását.

A vonatkozó jogszabályokkal teljes mértékben összehangolt változtatások, reméljük, sokkal pontosabbá és érthetőbbé teszik a biztosítási szerződések feltételeit.

 

Türelmét és megértését ezúton is köszönjük!

Aegon Magyarország Biztosító Zrt.

2019. október 24.