Bemutatkozik az Aegon cégcsoport
Cégtörténet
Az Aegonnál közel 24 ezren segítünk több millió ügyfelünknek világszerte felelősséget vállalni pénzügyeikért.
Tovább
A tulajdonosváltásról ügyfél szemmel
Az Aegon Magyarország a jövőben a Vienna Insurance Group tagjaként folytatja munkáját a szükséges hatósági engedélyek megszerzését követően.
Társadalmi felelősségvállalás
Az Aegon Magyarország mintegy 25 évvel ezelőtt határozta meg a társadalmilag fontos ügyek támogatási filozófiájának irányvonalait.
Aegon Nemzetközi Nyugdíjkutatás
A nemzetközi Aegon csoport 2012 óta végez kutatást az emberek nyugdíjjal kapcsolatos attitűdjeiről és felkészültségéről.
Blog
Chatbot, használat alapú casco biztosítás, távoli kárrendezés. A digitalizációnak köszönhetően társaságunknál is egyre több insurtech-fejlesztés, innovatív alkalmazás, termék vagy eszköz jelenik meg, amelyek ügyfeleink számára gyorsabb, kényelmesebb és hatékonyabb biztosítási ügyintézési megoldásokat tesznek lehetővé.
A világjárvány alatt megszokottá vált home office munkavégzés jelentős kiberbiztonsági kockázatot hordoz magában, hiszen a digitális technológia egyszerűbbé és gyorsabbá válásával az adatvisszaélésekre irányuló kísérletek is gyakoribbak lettek. Egyre többször előtérbe kerülnek azok az információbiztonsági fenyegetések, adathalász kísérletek (Phishing) amelyekkel találkozhatunk, és amelyek révén veszélybe kerülhetnek saját és munkahelyünk adatai, informatikai rendszerei is. A zsarolóvírusok […]
Podcast sorozatunk 2. részében nőnap alkalmából 3 női kollégával beszélgetett Hermann Irén a járványhelyzet kihívásairól, a nőkre nehezedő nyomásról és az Aegon nőknek szóló termékeiről.






