Gondoskodjon családja gondtalan jövőjéről!

Aegon Vitál Max életbiztosítás

Információ a kötelező ügyfél azonosításról (pmt. törvény)

2019. október 31-ig minden élet-, és nyugdíjbiztosítással rendelkező ügyfelünknek eleget kell tennie az azonosítási kötelezettségnek.

Tovább

 

Tisztelt Ügyfeleink!

2019. szeptember 29-én és 30-án, előre nem tervezett, néhány órás rendszer leállás következett be a biztosító több informatikai rendszerében, amelynek kivizsgálása folyamatban van. A hibát – annak felismerését követően – elhárítottuk, a rendszerek ismét működnek.
A leállás alatt társaságunk egyes szolgáltatásai nem voltak elérhetőek, amelyért elnézést kérünk!
Abban az esetben, ha a fenti időtartam alatt nem tudott kapcsolatba lépni velünk (nem fért hozzá adataihoz, szolgáltatásunkhoz), vagy a jelentkezését fogadtuk, de nem kapott automata visszajelzést az üzenete fogadásáról, kérjük, ismételje meg a bejelentését, hogy segíthessünk!

 

Ügyfeleink mellett állunk a bajban

gyors karrendezes

Ügyfeleink átlagosan a kárbejelentéstől számított 6. napon megkapják a kárösszeget.

23 millio forint

Óránként ennyit fizetünk ki kárt szenvedett Ügyfeleinknek.

elegedettek velunk

Ügyfeleink független értékelése alapján az Év Ügyfélbarát Biztosítója lehettünk 2017-ben.

Aegon Vitál Max életbiztosítás

Önnek ajánljuk, ha

  • Ön családfenntartó
  • Felelősséggel tartozik a szeretteiért
  • Hitellel rendelkezik
Kiegészítő
biztosításokkal
Papa-mama
szolgáltatás
Elérhető
áron

Hírek, sajtóközlemények

Ügyfeleinktől a jövőben online csak az Írjon nekünk! felületen fogadunk üzenetet. Az „ugyfelszolgalat@aegon.hu” elérhetőség megszűnt.

Az Aegon Magyarország a mai napon 25 millió forint előleget utal át a szekszárdi gázrobbanásban érintett társasház számlájára, annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb elkezdődhessen a romeltakarítás, az életveszély elhárítása és a helyreállítási munkák.

A károkat gyorsított eljárás keretében, soron kívüli utalással rendezzük.