Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 16. (péntek) 16:00 és április 18. (vasárnap) 20:00 között online ügyfélszolgálatunk karbantartás miatt nem lesz elérhető.
Megértését és türelmét köszönjük.
Tájékoztatás a január 28-i átmeneti hálózati problémáról
Tisztelt Ügyfeleink!
2021. január 28-án 13:08 – 14:25 között előre nem tervezett hálózati probléma miatt online és telefonos ügyfélszolgálatunkon nem tudtuk fogadni a megkereséseiket. Erről társaságunk hivatalos facebook oldalán tájékoztattuk Önöket.
Abban az esetben, ha a fenti időtartam alatt szerettek volna ügyet intézni, de nem tudtak kapcsolatba lépni velünk, elnézésüket kérjük. Az átmeneti zavar elhárítását követően biztosítási ügyeiket ismét a megszokott formában, zavartalanul intézhetik valamennyi ügyfélszolgálati csatornán.
Aegon Magyarország Zrt.
Ügyfeleink átlagosan a kárbejelentéstől számított 6. napon megkapják a kárösszeget.
Óránként ennyit fizetünk ki kárt szenvedett Ügyfeleinknek.
Ügyfeleink független értékelése alapján az Év Ügyfélbarát Biztosítója lehettünk 2017-ben.
Tisztelt Ügyfelünk! Tudomásunkra jutott, hogy az elmúlt időszakban az Aegon nevében rosszindulatú adathalász e-maileket küldtek ki, amelyben Paypal fiókhoz tartozó bejelentkezést kérnek.
Tudta, hogy leggyorsabban online intézheti biztosítási ügyeit? Ráadásul most egy nemes célt is támogathat, és értékes ajándékot nyerhet.
Chatbot, használat alapú casco biztosítás, távoli kárrendezés. A digitalizációnak köszönhetően társaságunknál is egyre több insurtech-fejlesztés, innovatív alkalmazás, termék vagy eszköz jelenik meg, amelyek ügyfeleink számára gyorsabb, kényelmesebb és hatékonyabb biztosítási ügyintézési megoldásokat tesznek lehetővé.
A világjárvány alatt megszokottá vált home office munkavégzés jelentős kiberbiztonsági kockázatot hordoz magában, hiszen a digitális technológia egyszerűbbé és gyorsabbá válásával az adatvisszaélésekre irányuló kísérletek is gyakoribbak lettek. Egyre többször előtérbe kerülnek azok az információbiztonsági fenyegetések, adathalász kísérletek (Phishing) amelyekkel találkozhatunk, és amelyek révén veszélybe kerülhetnek saját és munkahelyünk adatai, informatikai rendszerei is. A zsarolóvírusok […]
Podcast sorozatunk 2. részében nőnap alkalmából 3 női kollégával beszélgetett Hermann Irén a járványhelyzet kihívásairól, a nőkre nehezedő nyomásról és az Aegon nőknek szóló termékeiről.