Az Aegon Biztosító 2023. augusztus 1-től Alfa Biztosító néven folytatja. Részletek

„Kiváló Online Contact Center” elismerés az Aegon-nak

A GfK által alapított, és idén negyedszer kiosztott Kiváló Online Contact Center díjat az Aegon biztosító nyerte el.

A GfK Hungária 2010-ben indította útjára a Best of Call Centers díjért folyó versenyt, amelynek célja az volt, hogy a résztvevők visszajelzést kaphassanak saját szakmai színvonalukról és annak fejlődéséről. Emellett összemérhessék eredményeiket a versenytársak call centereivel és ezzel ösztönözzék egymást a jobb ügyfélkiszolgálásra.

Az idei verseny keretében a pénzügyi, biztosítói szféra ügyfélközpontjaiba befutó telefonos és online megkeresések eredményeit dolgozták fel a kutatóintézet szakemberei.

Az Aegon biztosító az “általános online ügyfélkiszolgálás” és az “online problémakezelés” területén is első helyezett lett, ezért “Kiváló Online Contact Center” díjat érdemelt ki, az ügyfélkiszolgálás területén.

Az Aegon Biztosító 2023. augusztus 1-től Alfa Biztosító néven folytatja. A névváltással kapcsolatban a Társaság ügyfeleinek semmilyen teendője nincs. Részletek
AlfaGo
×
Tartsa kézben biztosítási ügyeit!
Töltse le mobil applikációnkat most!
Tovább