Elérhetőségeink

Szerződéséhez kapcsolódó kérdéseivel, észrevételeivel keresse fel ügyfélszolgálati irodáinkat, vagy hívja Telefonos Ügyfélszolgálatunkat. Felkészült és udvarias munkatársaink a biztosításkötésben is készséggel segítenek Önnek.

 

Online kárbejelentés >>

 

Kiemelt Ügyfélszolgálati irodáink listája >>   

 

Értékesítési pontjaink listája >>

 

  Kollégáink munkanapokon 8.00 és 18.00 – csütörtökön 8.00 és 20.00 – óra között fogadják hívását.  Ettől eltérő időpontban üzenetrögzítő áll rendelkezésére, amelyen ha megadja nevét és telefonszámát, visszahívjuk Önt.

Telefonos Ügyfélszolgálat

06-1- 477- 4800

Ügyfélszolgálat menütérkép >>

Külföldről hívható telefonszám /
Phone number you can call
from abroad:

+36-1- 477- 4800

e-mail:

Online Ügyfélszolgálat

Online Ügyfélszolgálatunkon gyorsan, kényelmesen, akár otthonról is intézheti biztosítási ügyeit. Kárbejelentés, szerződéseinek áttekintése, bankkártyás díjfizetés és további számtalan kényelmi szolgáltatás várja Önt! www.ugyfelszolgalat.aegon.hu

 

Online információkérés:

Űrlapunk kitöltésével és elektronikus továbbításával lehetősége van különböző témakörökben információt kérni szerződésével kapcsolatban. A bejelentés megérkezése után munkatársaink a megadott e-mail címen adják meg a választ Önnek. Online információkérés >>
     
  Chateljen velünk! Chat indítása >>
     
 

E-mail: 

     
  Online díjfizetés: Már bankkártyája segítségével is fizethet díjat szerződéseire! 
Bankkártyás díjfizetés indítása >>
     
  Díjfizetési kisokos >>
     
 

Egyedi utalás számlaszáma: 
HUF utalás: 12001008-00312421-00100004
EURO utalás: 10918001-00000002-11800053

USD díj utalás: 10800007-19055053


Kérjük, utaláskor a közlemény rovatban tüntesse fel szerződésszámát a következők szerint: nagy „A” betű, valamint a biztosítás szerződésszáma 10 számjegyűvé kiegészítve nullákkal.
Pl. A0012345678 vagy A0123456789

 

Fontos! Kérjük, minden esetben a biztosításkötéskor választott devizanemhez tartozó számlaszámra fizesse be a díjat. Ha pl. euróban szeretne díjat fizetni forint alapú szerződésre, úgy a HUF számlára utaljon, ha pl. forintban szeretne fizetni euróban kötött biztosításra, akkor pedig az EUR számlaszámot válassza. Köszönjük!

     
 

Csoportos beszedési megbízás: Fizesse biztosítási díját kényelmesen és biztonságosan! 
Tájékoztató a csoportos beszedési megbízásról >> 
 

     
  Központi fax: 06-1/476-5710
     
 

Sajtóinformáció: Tel.: 06-1/476-5118, 06-1/476-5110, E-mail: 

     
 

Panaszbejelentés

Amennyiben elégedetlen szolgáltatásunkkal, panaszát online, és írásban is elküldheti társaságunknak.

 

Online panaszbejelentés >>

Panaszbejelentő nyomtatvány >>

Meghatalmazás >>

Kérjük, amennyiben írásban kívánja megtenni bejelentését,  a fenti űrlapokat nyomtassa ki, és nyomtatott nagy betűkkel töltse ki, majd küldje el címünkre:

 

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.
1813 Budapest
Pf. 245

 

Panaszkezelési szabályzat >>

Megértjük egymást!

Az AEGON szeretné jobban megérteni ügyfelei igényeit és elvárásait. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy minden ügyfelünk tisztában legyen a biztosításával kapcsolatos lehetőségekkel, annak konkrét tartalmával. Célunk, hogy érthető és folyamatos tájékoztatást nyújtsunk, mert tudjuk, hogy ezzel növeljük az Ön biztonságérzetét. Ha van olyan rész levelünkben, amely nem egyértelmű Önnek, vagy szívesen olvasna további információt biztosításáról, kérjük, írja meg nekünk. Várjuk észrevételét, javaslatát a e-mail címünkre!